در گفت و گو با پانا مطرح شد:

فعالیت پیمانکاران ناکارآمدر در طرح مسکن مهر/بسیاری از خانه ها دارای آب و برق نیستند

خبرگزاری پانا: سخنگوی فراکسیون شهری از روند احداث مسکن مهر بدون توجه به زیرساخت ها انتقاد کرد.

کد مطلب: ۲۳۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد

محمد دامادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری پانا بیان کرد: اجرای طرح مسکن مهر برنامه خوب و درستی به شمار می رفت اما متاسفانه ابن طرح در زیر ساخت های خود با مشکل رو به رو است و برخی از واحدهای ساخته شده در این طرح دارای مقاومت استاندارد نیستند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تامین مسکن مردم را از وظایف دولت دانست و تصریح کرد: این اقدام دولت در تامین مسکن مردم با قیمتی مناسب حرکت ارزشمندی است اما باید استاندارد سازی نیز مورد توجه قرار می گرفت و ساخت واحدهای مسکونی مقاوم در اولویت برنامه های دولت در مسکن مهر قرار می گرفت.

سخنگوی فراکسیون شهری مجلس نهم خاطرنشان کرد: گزارش ها نشان می دهد که ساخت مسکن مهر در برخی از مناطق بدون هیچ زیر ساختی صورت گرفته است و حتی مسائلی همچون آب و برق و گاز نیز برای آن ها در نظر گرفته نشده است و این متاسفانه نشان دهنده بهره گیری از برخی از پیمانکاران ناکارآمد در اجرای طرح مسکن مهر است که همین مسئله استحکام واحدهای مسکونی ساخته شده را با ابهام رو به رو می کند.

وی تاکید کرد: همچنین در برخی از مناطق برای احداث مدرسه و فضاهای شهری نیز هیج برنامه ای در نظر گرفته نشده است که این نیز یکی از ایرادات وارده بر احداث این پروژه محسوب می شود.

دامادی توضیح داد: باید به صراحت گفت که ابهامات و ایرادات مسکن مهر بیش از نقاط مثبت آن است و منشا اصلی این مشکلات عدم مدیریت صحیح و ناهماهنگی بین وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط با پروژه مسکن مهر به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار