استاندار ایلام خطاب به پیمانکاران؛ بدهی های بانکی خود را پرداخت کنید

ایلام (پانا) - استاندار ایلام روز گذشته در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ایلام اظهارداشت: پیمانکاران و مجریان طرح هایی که وضعیت خوبی دارند، بدهی های بانکی خود را پرداخت کنند تا مشکلا ت به وجود امده رفع شود.

کد مطلب: ۹۲۹۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
استاندار ایلام  خطاب به پیمانکاران؛ بدهی های بانکی خود را پرداخت کنید

قاسم سلیمانی دشتکی گفت: تسهیلات رونق تولید باید هدفمند و حساب شده و به اندازه نیاز طرح پرداخت شود،برخی مواقع به خاطر دلسوزی های بی مورد مبلغ تسهیلات پرداختی بیش از میزان مورد نیاز است که این موضوع مجری طرح را بدهکارتر کرده و بازپرداخت را مشکل می کند.
وی ادامه داد: تسهیلات پرداختی باید حساب شده و به اندازه باشد و دلسوزی بی جا برای سرمایه گذاران صورت نگیرد چون مجریان طرح ها و پیمانکاران خوش حساب از این وضعیت دلسرد می شوند.
سلیمانی دشتکی گفت: با توجه به اینکه پایانه صادراتی مهران مناسب ترین پایانه برای توسعه صادرات است طرح هایی که قابلیت توسعه برای صادرات دارند باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.

وی از مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه خواست طرح ها را ابتدا در کمیته فنی مطرح و همه جوانب را بررسی و سپس به ستاد تسهیل و رفع موانع ارجاع دهند.

اضافه می شود در این نشست شش طرح هتل سه ستاره مهدی آباد، مجتمع بین راهی رفاهی جابر، ماهور شن زار، تعاونی ۲۴۵۱ و رادمان نیرو بررسی و تصمیاتی در خصوص مشکلات و خواسته مجریان آنها مصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار