هامونی در سمت مدیرعامل فرابورس ایران ابقا شد

خبرگزاری پانا: رسول سعدی به عنوان رئیس هیات مدیره، دکتر مهرداد نعمتی به عنوان نایب رئیس هیات مدیره، امیر هامونی به عنوان مدیرعامل و علی نقوی به عنوان دبیر هیات مدیره فرابورس ایران انتخاب شدند.

کد مطلب: ۲۳۶۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از فرابورس ، اعضای جدید هیات مدیره فرابورس ایران در اولین جلسه خود، به ابقای امیر هامونی بر مسند مدیرعاملی این شرکت رای دادند.

در یکصد و چهل و چهارمین جلسه هیات مدیره فرابورس که با دستور تعیین سمت مدیران و با حضور اعضای جدید تشکیل شد، دکتر رسول سعدی به عنوان رئیس هیات مدیره، دکتر مهرداد نعمتی به عنوان نایب رئیس هیات مدیره، امیر هامونی به عنوان مدیرعامل و علی نقوی به عنوان دبیر هیات مدیره برای مدت 2 سال انتخاب شدند. گفتنی است در هیات مدیره جدید فرابورس ایران دکتر رسول سعدی به نمایندگی از شرکت بورس و اوراق بهادار تهران، دکتر مهرداد نعمتی به نمایندگی از گروه سرمایه‌گذاری امید، علی تیموری به نمایندگی از بانک پارسیان، دکتر علی رستمی به نمایندگی از مرکز مالی ایران، دکتر سعید خدامرادی به نمایندگی از سرمایه‌گذاری صبا تامین، فتحعلی خوشبین به نمایندگی از گروه مالی ملت و محمد مهدی ناسوتی‌فرد به نمایندگی از کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار