نصب ۳۲۳ بخاری تابشی و 56 كولر گازی در مدارس ابتدایی روستایی بوشهر

خبرگزاری پانا : احمد مرادی گفت : ۳۲۳ کلاس درس مدارس ابتدایی در روستاهای محروم استان بوشهر به بخاری تابشی و ۵۶ کلاس نیز به کولر گازی مجهز شدند .

کد مطلب: ۲۳۶۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر ، احمد مرادی با بیان اینکه تجهیز مدارس نقاط محروم و روستایی به امکانات رفاهی در اولویت است اظهارکرد: امسال با برنامه‌ریزی‌انجام شده تمام مدارس روستایی و محروم به امکانات رفاهی تجهیز می‌شود.

وی از تجهیز 323 کلاس مدارس ابتدایی روستایی استان بوشهر به بخاری تابشی خبرداد و گفت: این مدارس که در روستاهای محروم استان بوشهر قرار دارند از امکانات بخاری تابشی بهره‌مند شدند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر با اشاره به اینکه این بخاری‌ها کارشناسان فنی نصب کرده‌اند تصریح کرد: این بخاری‌ها که با استفاده از انرژی برق کار می‌کند در مدارس ابتدایی روستاهای دورافتاده نصب شده است

مرادی با اشاره به اینکه این بخاری ها با رعایت همه اصول فنی نصب شده است گفت: برای استفاده صحیح از این سامانه گرمایشی آموزش‌های لازم به دست‌اندرکاران مدارس داده شده است.

وی از نصب 56 کولرگازی در مدارس ابتدایی روستایی خبرداد و گفت: برای نصب 323 بخاری تابشی و 56 کولرگازی 150 میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌یشی و گرمایشی نوسازی مدارس پرداخت شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر با بیان اینکه توسعه سیستم گرمایشی در مدارس از اهداف نصب بخاری تابشی است تصریح کرد: امروزه به جهت صرفه جویی در مصرف انرژی و بالابردن سطح ایمنی در مدارس استفاده از بخاری‌های تابشی به جای بخاری‌های نفتی در دستور کار نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار