تخفیف 30 درصدی رجا برای بلیت برخی از قطارها در رمضان

خبرگزاری پانا: شركت حمل و نقل ریلی رجا از روز جاری تا پایان ماه مبارك رمضان، برای مسافرانی كه قصد سفر به مشهد مقدس و شمال كشور را دارند در برخی قطارها بهای بلیت را تا 30 درصد تخفیف می‌دهد.

کد مطلب: ۲۳۵۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، علیرضا سلیمانی با اعلام این خبر افزود: تا پایان ماه مبارك رمضان در مسیر مشهد مقدس برای مسافرانی كه قصد سفر با قطارهای معمولی صندلی ( قطارهای شماره ۳۵۰ و ۳۵۱ )، دو طبقه صبا ( قطارهای شماره‌ ۳۸۲ و ۳۸۳ )، تندروی پردیس ( قطارهای شماره 374، 375، 376، 377) و قطار سبز ( با شماره 338 و 339 ) داشته باشند بهای بلیت تا 30 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

مدیر بازرگانی و برنامه‌ریزی قطارهای شركت رجا، گفت: برای مسافرانی كه با قطار پارسی تهران-گرگان و بالعكس ( قطارهای شماره 222 و 223 ) به شمال كشور سفر می‌كنند نیز تخفیف بهای بلیت تا 30 درصد در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان كرد: مسافران برای برخورداری از تخفیفات ارائه شده، علاوه بر مراجعه به نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت قطار در سراسر كشور، می‌توانند به روش‌های اینترنتی و سامانه «هم‌قطار» ( فروش موبایلی بلیت قطار )، بلیت‌های مورد نظر خود را خریداری كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار