معاون استاندار:

آموزش های فنی وحرفه ای استان باید در راستای مهارت آموزی فارغ التحصیلان بیکار و دانشگاهی باشد

خبرگزاری پانا: معاون برنامه ریزی استانداری گفت: آموزش های فنی و حرفه ای استان باید در راستای مهارت آموزی فارغ التحصیلان بیکار و دانشگاهی باشد و در این راستا برنامه های خود را بکار گیرد.

کد مطلب: ۲۳۴۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزرای پانا، مهندس علی اصغر میرزایی معاون برنامه ریزی استانداری صبح امروز در نشست شورای مهارت استان که با حضور اعضای ذیربط در محل سالن جلسات این معاونت برگزار شد٬با تاکید بر اینکه آموزش های فنی و حرفه ای بایستی درراستای مهارت آموزی فارغ التحصیلان بیکار و دانشگاهی باشد٬افزود:اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به عنوان متولی اصلی بایستی با برنامه ها و استراتژی ها مدون کلیه فارغ التحصیلان بیکار و دانشگاهی را با انتقال مهارت های تخصصی و کاربردی به منظور ورود به بازار کار اصلی آماده و توانمند سازد.
وی همچنین تصریح کرد: از کلیه مسئولین ذیربط انتظار می رود که درحوزه آماده کردن فضای تولید و اشتغال در استان با جدیت تلاش و زمینه های توسعه و پیشرفت استان را با اجرای طرح های کار آفرینی و تولید محور فراهم کنند.
وی اضافه کرد:خوشبختانه استراتژی مدیریت ارشد استان در فعال کردن واحدهای تولیدی و اقتصادی که موتور محرکه اشتغالزایی و رفع محرومیت از استان هست ٬با جدیت پیگیری و دنبال می گردد.
همچنین در این نشست مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از فعالیت و صدورمجوز بیش از 250 آموزشگاه فنی و حرفه ای در سطح استان خبرداد و گفت:در راستای قانون الزام فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای برای اشتغال اقدامات قابل توجهی از سوی سازمان مزبور در حال انجام و تدوین می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار