تعامل و هم افزایی دستگاههای اجرایی راه را برای خدمت رسانی به مردم هموارتر می کند

خبرگزاری پانا: تعامل و هم افزایی دستگاههای اجرایی راه را برای خدمت رسانی به مردم هموارتر می کند.

کد مطلب: ۲۳۲۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس کلانتری معاون وزیر و مدیرعامل صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در سومین نشست شورای هماهنگی مدیران کل دستگاههای اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کرمانشاه گفت: تعامل و هم افزایی دستگاههای اجرایی راه را برای خدمت رسانی به مردم هموارتر می کند.
وی هدف اصلی برگزاری نشست های شورای هماهنگی را تعامل و هماهنگی در رفع مشکلات مردم دانست و افزود: هرچه این همکاری بیشتر باشد کارها بدرستی و سریعتر انجام شده و سطح رضایتمندی مردم از خدمات دولت افزایش می یابد.
مهندس کلانتری در ادامه به اثرات فکر و خرد جمعی در سطوح مختلف برنامه ریزی اشاره کرد و اظهار داشت: با خرد جمعی می توان از حداقل منابع و امکانات حداکثر استفاده را در جهت خدمت مطلوب به مردم ارایه داد.
وی تصریح کرد: اجرای شعار سال تفکر خلاق و برنامه ریزی مناسب را می طلبد.
داود یاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه و رئیس شورای هماهنگی دستگاههای اجرایی تابعه در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به فعالیت های شورای هماهنگی در سنوات گذشته اشاره کرد و گفت: این نشست ها به ما این امکان را داده تا از ظرفیت دستگاههای اجرایی به نحو مطلوب استفاده کنیم.
وی افزود: تکریم ارباب رجوع و مرتفع نمودن مشکلات مخاطبین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که بیش از نیمی از جمعیت کشور را شامل می شود هدف مشترک دستگاههای اجرایی است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ضمن اشاره به اهداف مشترک اعضای شورای هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته اظهار داشت: حفظ اشتغال موجود، معرفی مشاغل پایدار و بستر سازی مناسب و تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به ارباب رجوع اولویت کار تمامی دستگاههای اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
وی گفت: باید بگونه ای برنامه ریزی نمائیم که مردم کمتر در ادارات سرگردان شوند و با کمترین بوروکراسی به خدمت مورد نظر خود دست یابند.
گفتنی است: در این نشست هر یک از ادارات فنی و حرفه ای، تامین اجتماعی، صندوق مهر امام رضا(ع)، بانک رفاه، بانک توسعه تعاون، بهزیستی، بیمه سلامت، صندوق بازنشستگی، مدیریت درمان تامین اجتماعی صندوق بیمه روستائیان و عشایر و دبیر اتاق تعاون به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار