پیگیری نمایندگان فارس برای ابقای فرماندهی انتظامی استان

خبرگزاری پانا: دوگانی گفت: با رابط فرمانده ناجا در مجلس رایزنی خواهد شد و همچنین از وزیر کشور خواسته می شود که در این خصوص تجدید نظر شود.

کد مطلب: ۲۳۱۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، مهدی برومندی ضمن اظهار رضایت از عملکرد فرمانده انتظامی این استان در واکنش به برخی مسائل پیرامون جابه جایی سردار سجادیان گفت: استان فارس استانی است که بر پایه کشاورزی است و طی چند سال گذشته به دلیل خشکسالیهای مستمر مردم مشکلات زیادی داشته اند.
وی ادامه داد: در این میان با توجه به خشکسالی و وضعیت اقتصادی آنها در حالی که انتظار می رفت وضوع جرائم در این استان افرایش یابد اما با تدابیر سردار سجادیان اینگونه نشد و در حال حاضر استان فارس از جمله استانهای امن کشور به شمار می رود.
برومندی از حمایت قاطع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی پیرامون ادامه فعالیت وی در فارس تاکید کرد: نمایندگان این استان از عملکرد سردار سجادیان رضایت کامل داشته و از فرمانده ناجا می خواهند در تصمیم خود تجدید نظر کند.
نماینده مردم شهرستانهای مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان با تاکید بر اینکه این موضوع از سوی نمایندگان استان پیگیری خواهد شد، بیان کرد: یکی از اصلی ترین مطالبات مردم فعالیت فرمانده مردمی انتظامی استان در حوزه فعالیت خود در فارس است از این رو نمایندگان ابقای وی را پیگیری خواهند کرد.
وی از سردار سجادیان به عنوان مدیر مردمی یاد کرد و گفت: در مدت فعالیت وی به دلیل اشراف اطلاعاتی خوب اشرار فراری شناسایی و دستگیر شدند.
برومندی تاکید کرد: به طور حتم با جابه جایی سردار سجادیان موافق نبوده و خواستار تجدید نظر در این خصوص هستیم زیرا یکی از درخواستهای اصلی مردم فارس حضور سردار سجادیان در انتظامی استان است.
نماینده مردم شهرستان فسا نیز نسبت به احتمال تغییر فرمانده انتظامی استان فارس واکنش نشان داد و افزود: از زمان فعالیت سردار سجادیان در استان وضعیت امنیتی به نحو مطلوبی ارتقا یافته که به عنوان نمونه می توان به برقراری امنیت مطلوب در منطقه شرق استان اشاره کرد.
محمد حسن دوگانی با بیان اینکه استان فارس با داشتن پنج میلیون جمعیت یکی از استانهای بزرگ کشور به شمار می رود، افزود: این استان به دلیل هم مرز بودن با استانهای شرقی و همچنین جنوبی از جایگاه مهم و حساسی برخوردار است از این رو امنیت این استان برای استانهای همجوار نیز مهم است.
وی با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در جامعه بیان کرد: از زمان فعالیت سردار سجادیان استان فارس درذ بحث امنیتی در سطح کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار شده که البته این حق استان فارس است.
نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور حتم نمایندگان مردم به دلیل مطالبات مردمی و همچنین موفق بودن فرمانده انتظامی استان با فرمانده ناجا صحبت کرده تا نسبت به تمدید حکم وی اقدام شود.
دوگانی گفت: با رابط فرمانده ناجا در مجلس رایزنی خواهد شد و همچنین از وزیر کشور خواسته می شود که در این خصوص تجدید نظر شود.
وی با اشاره به اینکه تغییر فرمانده انتظامی استان فارس به مصلحت نیست، گفت: فرماندهی در بالابردن ضریب امنیت ننقش مهمی دارد.
در این میان جمعی از پزشکان قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز نسبت به تغییر احتمالی فرمانده انتظامی استان واکنش داده و خواستار ابقای سردار سجادیان شدند.
دکتر محمد علی بابایی نیز به عنوان سخنگوی پزشکان قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مدیر قلب و عروق این دانشگاه خواستار ابقای فرمانده انتظامی این استان شد و تاکید کرد: استان فارس بیش از هر استان دیگری به حضور سردار سجادیان نیازمند است.
وی گفت: فرمانده انتظامی استان فارس با درک عمیق از مشکلات مردم این استان در مسئولیت سه ساله خود به عنوان فرمانده انتظامی توانست با کمترین امکانات در حوزه امنیت این استان را به اوج برساند و می توان ادعا کرد این درجه امنیت فارس طی چند سال گذشته بی نظیر است.
دکتر بابایی تاکید کرد: بنده به عنوان سخنگوی جمعی از پزشکان قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شیراز از فرمانده ناجا می خواهیم که نسبت به ابقای ایشان در فارس تدابیری اتخاذ کرده و درخواست اقشار مختلف این استان را که خواستار ابقای سردار سجادیان هستند، اجابت کند.
رئیس شورای اسلامی استان فارس نیز به نمایندگی از نمایندگان مردم این استان در شوراهای اسلامی شهرها نسبت به تغییر احتمالی فرمانده انتظامی استان گفت: نمایندگان مردم در شوراها خواستار ابقای سردار سجادیان به عنوان فرمانده انتظامی استان هستند.
غلامحسین یعقوبی افزود: در این خصوص نامه ای از سوی این شورا آماده و به دفتر مقام معظم رهبری، وزیر کشور و فرمانده ناجا ارسال می شود و درخواست نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهرها در خصوص ابقای سردار سجادیان را اعلام خواهیم کرد.
وی گفت: فرمانده انتظامی شهرستانها به تبعیت از فرمانده انتظامی استان فارس تعامل بسیار خوب و نزدیکی به شوراهای شهر دارند از این رو از فرمانده ناجا خواسته می شود در این خصوص تجدید نظر کند زیرا اعضای شوراها نماینده مردم بوده و به دلیل مطالبات آنها خواستار ادامه فعالیت سردار سجادیان هستند.
رئیس شورای اسلامی استان فارس گفت: مردم از امنیت استان راضی بوده و خواستار ابقای سردار سجادیان هستند.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار