استاندار فارس در همایش تجلیل نجات یافتگان از اعتیاد:

پاکسازی جامعه از اعتیاد به موادمخدر نیازمند حساسیت بیش از پیش خانواده‌ها است

خبرگزاری پانا: احمدی گفت: پاکسازی جامعه از اعتیاد به مواد مخدر نیازمند حساسیت بیش از پیش خانواده‌ها است.

کد مطلب: ۲۳۱۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دكتر سید محمد احمدی پیش از ظهر امروز در گردهمایی تجلیل نجات یافتگان از اعتیاد با عنوان شمیم پاكی، اظهار داشت: متأسفانه با وجود همه برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز دامنه گسترش مواد مخدر بسیار گسترده است.
وی با بیان این كه دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود در زمینه نابودی نسل جوان، فروپاشی خانواده‌ها و اضمحلال جامعه، شیوع مصرف مواد مخدر را در ایران ترویج می‌كند، افزود: متأسفانه برخی كشورهای دنیا نه تنها در زمینه مقابله با قاچاق مواد مخدر همكاری نمی‌كنند بلكه خودشان به گسترش این بلای خانمانسوز دامن می‌زنند.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این كه دولت‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی هزینه‌های زیادی در زمینه‌های همچون مقابله با قاچاقچیان و تقدیم شهید در مسیر مبارزه، درمان معتادین به مواد مخدر و ساخت زندان‌های جدید متحمل شده‌اند، گفت: پاكسازی جامعه از اعتیاد به مواد مخدر نیازمند حساسیت بیش از پیش خانواده‌ها است.
دكتر احمدی با تأكید بر این كه خانواده‌ها باید از خانه تا مدرسه مراقب فرزندان خود بوده و بر رفتارهای آنان نظارت مستمر داشته باشند، خاطرنشان كرد: اعتیاد به مواد مخدر هزینه‌های مادی و معنوی سنگینی را به خانواده‌ها تحمیل می كند و باید با حساسیت زیاد از ایجاد این عوارض پیشگیری كرد.
وی با تقدیر از دست‌اندركاران درمان معتادان به مواد مخدر در استان فارس، گفت: از كسانی كه با تلاش زیاد خود را از دام این بلای خانمان برانداز نجات داده و در مسیر پیشرفت خود و جامعه حركت كرده‌اند، تشكر می‌كنم.




ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار