نماینده قائمشهر در نطق میان‌دستور:

امور کشور دستخوش مجادلات سیاسی نشود

خبرگزاری پانا: نماینده قائمشهر وحدت در میان مسئولان را از مسائل مهم در حوزه کشور دانست و گفت: اجازه ندهیم امور کشور دستخوش مجادلات سیاسی شود.

کد مطلب: ۲۳۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، کمال علی‌پور در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری امام حسین(ع) و تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: مبحث اقتصاد مقاومتی و اینکه چرا این تاکتیک و این استراتژی حیاتی اجرایی نمی‌شود، موضوع مهمی است که امروزه به صورت سوالی برای مردم درآمده است.

نماینده مردم قائمشهر ادامه داد: همه مسئولان و مردم وظیفه دارند تا در اجرای اقتصاد مقاومتی تلاش کنند تا بتوان به هدف متعالی که همان اقتصاد مقاومتی است دست یابند.

وی با تاکید بر اینکه مسئله سوریه و تمرکز مثلث شوم استکبار و هجوم به سوریه برای سرقت خیزش‌های اسلامی است، تصریح کرد: رژیم جعلی صهیونیستی نه تنها دست از شهرک‌سازی‌ها برنداشته بلکه با حمله به غزه و جولان سوریه چشم طمع دوخته است که مطمئناً وزارت امور خارجه و شورای امنیت باید در این‌خصوص برنامه‌ریزی و پیش‌بینی لازم را داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس نهم وحدت در میان مسئولان را از مسائل مهم در حوزه کشور دانست و گفت: باید وحدت در میان مسئولان وجود داشته باشد تا فضای آرامش و اطمینان‌خاطر در میان جامعه پدید آید. همه ما باید بپذیریم منطقی‌ترین راه پیش‌روی ما پرهیز از اختلاف و اجتماع زیر چتر تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری است.

علی‌پور با اشاره به پایان عمر دولت دهم افزود: انتظار مقام معظم رهبری و مردم از همه قوا به‌خصوص دولت و مجلس این است که اجازه ندهیم امور کشور دستخوش مجادلات سیاسی شود.

وی ادامه داد: هم شرایط ویژه کشور و هم شرایط منطقه و انتخابات پیش‌رو، همچنین تجربه تلخ فتنه ۸۸ موضوعاتی است که همه را با پرهیز از اختلافات و همبستگی و وحدت فرا می‌خواند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: رهبری فرمودند از امروز تا روز انتخابات هر کسی بر طبل انتخابات بکوبد، خیانت کرده است.

نماینده مردم قائمشهر با تاکید بر فعالیت‌های مجلس افزود: مجلس برآمده از اراده و عزم ملت است که به طور طبیعی موضوعات متنوعی در آن مطرح می‌شود، بنابراین نباید از تریبون متعلق به ملت مطالب نسنجیده که خوشایند دشمنان است، هر چند سهوی، مطرح شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به انتظارات مردم از مجلس شورای اسلامی افزود: مردم از مجلس انتظار کیان و حفاظت از نظام و تیزبینی در امر قانون را دارند تا بتوانیم در این برهه حساس از پیچ مهم تاریخی عبور کنیم.

وی تصریح کرد: مجلس نهم با تحرک و موقعیت‌شناسی همراه با ولایت و مردم می‌تواند شرایط بهتری را ادامه داد.

علی‌پور در ادامه در مورد حوزه انتخابیه خود گفت: برخی مصوبات رئیس جمهور در سفر به قائمشهر اجرایی نشده است از جمله نامشخص بودن وضعیت کارخانه نساجی قائمشهر و همچنین معدن و زغال‌سنگ البرز مرکزی سوادکوه.

نماینده مردم قائمشهر بیان کرد: زیرساخت‌های فرهنگی و کانون‌های قرآنی بسیار نابسامان است و ایجاد فضای دانشگاهی استاندارد از جمله انتظاراتی است که مردم شریف این شهرستان‌ها از رئیس دولت دارند.

عضو کمیسیون عمران مجلس نهم در پایان گفت: ترویج آموزش و رفع مشکلات دفع زباله و لحاظ نمودن بودجه کافی از اقداماتی است که نیاز است در شهرستان‌های حوزه انتخابیه بنده به اجرا درآید و توقع مردم این است که تا پایان دولت دهم مصوبه‌های دولت اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار