استاندار قزوین:

مجادلات سیاسی ما را از فرصت خدمت به مردم باز ندارد

قزوین (پانا) - استاندار قزوین اعلام کرد دعوا و مجادله‌های سیاسی موجب بی اعتمادی و یاس مردم و شادی دشمن می‌شود و فرصت خدمت را هم از ما می‌گیرد، بنابراین به نظر می‌رسد حتی اگر نگاه سیاسی متفاوتی داریم نباید آن را در کارمان دخالت دهیم و مراقب باشیم علایق سیاسی، ما را از فرصت خدمت به مردم باز ندارد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مجادلات سیاسی ما را از فرصت خدمت به مردم باز ندارد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، هدایت الله جمالی پور در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی و فرهنگی قزوین اظهار کرد: در شرایط کنونی که دشمنان همه امکانات خود را بسیج کرده‌اند تا مانع پیشرفت کشور شوند و القا کنند جمهوری اسلامی توان کار ندارد. همه باید کنار هم باشیم و نقشه‌های استکبار را خنثی کنیم.

وی بیان کرد: مردم باید از نزدیک خدمات انجام شده را ببینند و بدانند عزم مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جدی است تا به آینده امیدوار شوند.

استاندار قزوین تصریح کرد: مردم اگر ببینند همه اعضای حکومت در کنار هم هستند و تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت به کار گرفته شده و مدیران از بیت المال درست صیانت می‌کنند حتماً امیدوار شده و اعتماد کرده و همراهی آنها در امور بهتر می‌شود.

جمالی پور گفت: دعوا و مجادله‌های سیاسی موجب بی اعتمادی و یاس مردم و شادی دشمن می‌شود و فرصت خدمت را هم از ما می‌گیرد، بنابراین به نظر می‌رسد حتی اگر نگاه سیاسی متفاوتی داریم نباید آن را در کارمان دخالت دهیم و مراقب باشیم علایق سیاسی ما را از فرصت خدمت به مردم باز ندارد.

استاندار قزوین عنوان کرد: هر حرفی که مردم را ناامید و دشمن را شاد کند مانند سمی است که آسیب رسان است و امروز شرایط خاصی داریم که دشمن می‌خواهد به ما آسیب بزند و با تحریم نفت، ایجاد اختلاف در خانواده‌ها، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، رویکرد اجتماعی را تغییر دهد که باید در کنار هم باشیم و این نقشه را خنثی کنیم.

وی تصریح کرد: چرا در یک شورا چند نفر نتوانند در کنار هم باشند و آبروی هم را می‌برند و خدمت رسانی را متوقف می‌کنند، در حالی که این رفتارهای ما، مردم را عصبانی می‌کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: مردم شهید داده‌اند و با همه وجود با نظام هستند و اگر مشکلی است مربوط به ما مدیران و جریان‌های سیاسی است که رفتارمان همراه با تخریب، تهمت و جبهه گیری است که مشکلات را بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه نگاه سیاسی ما نباید مانع توسعه شود و خدمت را زیر سوال ببرد، گفت: اگر سخن و رفتار و حرکات ما مسئولان به اعتماد مردم آسیب بزند و حرکت خدمت را متوقف کند گناه کرده‌ایم.

جمالی پور اضافه کرد: همه باید در کنار هم قرار گیریم و به سیره ائمه معصومین تاسی کنیم و با دفاع از منافع ملی از تفرقه، دروغ، تهمت و افترا پرهیز کنیم.

استاندار قزوین بهره گیری از ظرفیت بسیج سازندگی را کاری ارزشمند دانست و گفت: اینکه در اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی شهرداری توانسته‌اید از ظرفیت بسیج سازندگی استفاده کنید کار ارزشمندی است که می‌تواند تعامل و همکاری را تقویت کرده و به تسریع در اجرای پروژه‌ها هم کمک کرده و اشتغال ایجاد کند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه عقلانیت در شورا در کنار شهرداری و تعامل با بسیج سازندگی موجب موفقت در کارها شده و امیدواریم با بهره گیری از همه امکانات خود برای رفاه مردم گام برداشته و خدمت رسانی صادقانه را سرلوحه کارهای خود قرار دهید و تا پایان دوره شورا با همدلی و حمایت از شهرداری بتوانید به مردم خدمت کنید.

جمالی پور از همکاری رسانه‌های گروهی استان در اطلاع رسانی و روشنگری مردم تشکر و قدردانی کرد و از آنها خواست در تقویت وحدت استان و تزریق روحیه امید در جامعه تلاش بیشتری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار