آموزش مربیان فنی و حرفه ای در مرکز تربیت مربی و مهارتهای پیشرفته خوزستان اجرا می شود

خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: مرکز تربیت مربی و مهارتهای پیشرفته خوارزمی اهواز دوره های آموزشی ارتقاء مهارت و تربیت مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان و دیگر استانهای همجوار حسب تقاضا اجرا می کنید.

کد مطلب: ۲۲۸۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: مرکز تربیت مربی و مهارتهای پیشرفته خوارزمی اهواز دوره های آموزشی ارتقاء مهارت و تربیت مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان و دیگر استانهای همجوار حسب تقاضا اجرا می کنید.
رحمن قلاوند با اعلام این خبر اظهار داشت: این مرکز به منظور تامین و تربیت مربیان آموزش فنی و حرفه ای و دیگر موسسات و نهادها براساس نیاز بعنوان یک مرکز مستقل زیر نظر اداره کل و با هماهنگی مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای سازمان نقش محوری توسعه و توانمندسازی منابع انسانی فنی و حرفه ای را بعهده خواهد داشت.

قلاوند افزود: این مرکز به لحاظ برخورداری از امکانات وسیع و پیشرفته سخت افزاری و نرم افزاری منابع انسانی خبره مهمترین مرکز آموزشهای تخصصی و مهارتهای پیشرفته در سطح خوزستان و استان های همجوار مطرح است. قلاوند عنوان کرد: مرکز تربیت مربی و مهارتهای پیشرفهت خوارزمی به طور مستمر فن آوری های جدید را در عرصه مهارتی تحت نظارت و ارزیابی خواهد داشت و تلاش می کند تا دانش بکارگیری فن آوری های جدید روش انتقال آن را برای مربیان و کارکنان میسر سازد.

وی بیان داشت: از طریق اجرای آموزش، دانش، نگرش، مهارت و رفتار کارکنان تغییر و تحول ایجاد می شود که علاوه بر توانمندسازی کارکنان باید غنی سازی شغلی صورت پذیرد. مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: مقرر شد دوره های سه ماهه دوم سالجاری حداقل چند دوره در استان اجرا و کارشناسان فنی و حرفه ای متولی اجرای آموزش بعنوان مدرس انجام وظیفه کنید و آموزشها بصورت پروژه ای انجام خواهد شد.

رحمن قلاوند تصریح کرد: این مرکز آموزشهای کارکنان شامل کادر آموزشی، اداری در بخش دولتی و غیر دولتی اجرا خواهد کرد. قلاوند در پایان خاطر نشان ساخت: گواهینامه های فنی و حرفه ای برای کارکنان دولت معتبر و از اعتبار آموزشی برای ارتقای مهارت برخوردار هستند.

گفتنی است مرکز تربیت مربی و مهارتهای پشرفته خوارزمی زیر نظر اداره آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در منطقه کیانپارس خیابان 9 شرقی واقع می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار