شهردار اهواز:

مردم اهواز باید با محرومیت و مشقت خداحافظی كنند

خبرگزاری پانا: شهردار اهواز گفت: مردم شهر اهواز باید با محرومیت، مظلومیت و مشقت در دوره چهارم شورای شهر خداحافظی کنند.

کد مطلب: ۲۲۵۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، شهردار اهواز گفت: مردم شهر اهواز باید با محرومیت، مظلومیت و مشقت در دوره چهارم شورای شهر خداحافظی کنند.

سید خلف موسوی در مراسم آغاز به کار پروژه زیر سازی و آسفالت خیابانهای اصلی و فرعی پردیس (کوی سبزی کاری)منطقه چهار اهواز افزود: در دوره چهارم شورای شهر با محرومیت، مظلومیت و این همه مشقت مردم خداحافظی می کنیم و مناطق حاشیه شهر دیگر شاهد رنج و زحمت نخواهند بود. این تغییرات فیزیکی ایجاد شده در شهر به طور حتم باید نتیجه تغییر درونی ما باشد و نباید تنها تغییر فیزیکی داشته باشیم. مردم شروع کننده این تغییر بودند که با مراجعه به شورای شهر خواستار تغییرات فیزیکی و درونی شهر ایجاد شدند.

وی افزود: ما با برگزاری این مراسم منتی بر مردم این محله نداریم. سیره امام راحل و عظیم و شأن به قدری با ارزش بود که فرمودند (بهتر است به جای رهبر به من بگویید نوکر) بنابراین ما نیز به عنوان خادمان مردم خدمت می کنیم.

شهردار اهواز تصریح کرد: این پروژه 82 هزار متر مکعب آسفالت و زیرسازی ظرف مدت کوتاهی با اعتبار 570 میلیون تومان انجام خواهد شد و بنده تأکید بسیاری بر کیفیت اجرای پروژه دارم كه باید منطبق با استانداردهای فنی اجرا شود.

موسوی خاطرنشان کرد: مردم هم ناظر اجرای این پروژه باشند تا اگر ایرادی به چشم آمد به ما و شورای شهر اعلام كنند. ورزشگاه و چمن مصنوعی هم برای این محله در نظر گرفته ایم. دقت و سرعت در ساخت این ورزشگاه نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین خواستار تغییر نام كوی سبزی كاری توسط شورای نامگذاری شهر اهواز شد.

در ادامه عضو شورای شهر نیز گفت: از آبان ماه سال گذشته پیگیر مشکلات کوی سبزی کاری بوده و چند بار به همراه شهردار منطقه، از این محله بازدید داشتیم ، در سال جاری بودجه یک و نیم میلیارد تومانی برای عمران و آبادی این منطقه به صورت ویژه در نظر گرفته شده كه امیدوارم خدماتی درخور شأن مردم منطقه ارائه شود.

آذر زمانپور ادامه داد: از شهرداری می خواهم تا بیشترین امکانات ورزشی، فضای سبز، رفاهی و تفریحی را به این منطقه تازه تأسیس شده اختصاص دهد و چون خواسته برحق مردم است. مسکن و شهرسازی و آبفا نیز در کنار شهرداری مؤظف به ارائه خدمات مطلوب هستند.

عاشور سواری نماینده شورای شهر اهواز نیز در این مراسم اظهار کرد: ما در اهواز مردمی دلسوز، نجیب و صبور داریم که با همه مشکلات دست و پنجه نرم می کنند و پایبندی خود را نسبت به نظام نشان دادند. مردم این محله، مشكلات زیادی دارند و من بر خود وظیفه می دانم كه نسبت به مطالبات مردم در تمام مناطق شهر حساس و پیگیر باشم.

وی یادآور شد: تمام نمایندگان شواری شهر در اجرایی شدن این پروژه دخیل بوده و نظر مساعد دارند كه امیدواریم شاهد اوضاع بهتری در شهر باشیم. شهردار فعلی دید مثبت و نگاه ویژه ای به مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر دارد.

سواری تأکید کرد: امیدوارم با این نگاه شاهد ارائه خدمات بیشتری در این مناطق باشیم. ما اعضای شورای شهر همیشه از مردم استقبال می کنیم. مردم چشم بینای ما در مناطق هستند. با توجه به وسعت و کثرت مناطق، اگر کم کاری صورت گرفت باید به ما اطلاع دهند كه قطعا از طریق شهرداران مناطق پیگیری خواهیم کرد و بدین ترتیب تفاوت طبقاتی میان مناطق را كاهش می دهیم.

ساكن این محله به نمایندگی از تمامی اهالی، از شهرداری و شورای شهر قدردانی کرد و خواستار توجه به فضای آموزشی در این محله شد و گفت: مردم این منطقه اکثراً قشر کم درآمد هستند و در این محله مدرسه ای وجود ندارد و ما مجبور هستیم فرزندان خود را با سرویس به مدرسه بفرستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار