دومین جشنواره تئاتر طنز ققنوس در میناب برگزار شد

خبرگزاری پانا: به مناسبت ایام شعبانیه، دومین جشنواره تئاتر طنز ققنوس با حضور 11 گروه نمایشی در شهرستان میناب برگزارشد.

کد مطلب: ۲۲۵۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رضا اوژند سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب گفت: این جشنواره با هدف کشف استعدادهای جوان، ایجاد روحیه دوستی و رفاقت بین گروه ها و ایجاد نشاط و شادی در بین مردم همزمان با اعیاد شعبانیه و ولادت باسعادت حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد.


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب افزود: شناسایی استعدادها و توانائی های علاقمندان به هنر تئاتر در این شهرستان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.


وی برگزاری کارگاه های آموزشی متعدد با حضور پیکسوتان عرصه تئاتر و جلسات نقد و بررسی آثار نمایشی اجرا شده را از برنامه های جنبی این جشنواره نام برد.


اوژند خاطرنشان كرد: در این جشنواره نمایش های"کار چک داهیر" به کارگردانی حامد مدنی سربارانی، "نمایش دعوا تو فصل انبا" به کارگردانی علیرضا شیخ آبادی، "نمایش هنوز ماهی تو دریاست نمک آماده می کنند" به کارگردانی منصور رنجبر، "بدبختی پشت بدبختی" به کارگردانی امین صومعه، "نمایش پ مثل پترات" به کارگردانی خالد رحیمی، "ما هم حق زندگی داریم" به کارگردانی علیرضا رنجبری، "زیر پوست شهر" به کارگردانی احمد شنبه نیا، "وقتی کوکو کو نمی خواند" به کارگردانی فرشید کریمی، "ما به روز هستیم" به کارگردانی کلثوم تنومند، "تلفن" به کارگردانی ابوالقاسم احدیان و "جن" به کارگردانی کریم حمزوی به روی صحنه رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار