مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی:

نقش رسانه های ارتباط جمعی در گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست حایز اهمیت است

خبرگزاری پانا:مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: نقش رسانه های ارتباط جمعی از جمله صدا و سیما در گسترش و ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست حایز اهمیت است.

کد مطلب: ۲۲۴۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حمید قاسمی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در نشست مشترک مدیران اداره کل حفاظت محیط زیست با مدیران صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از همکاری خوب شبکه استانی سهند گفت‌: امیدوارم بتوانیم با تعامل مشترک در سال آتی صدا و سیمای آذربایجان شرقی را کاندیدای اخذ جایزه ملی محیط زیست معرفی نماییم.

وی هدف از این نشست ها را موجب افزایش همكاری مشترك میان صدا و سیما مرکز استان و اداره کل حفاظت محیط زیست برای تولید و پخش برنامه های زیست محیطی به منظور فرهنگ سازی، آموزش و تنویر افكارعمومی در حوزه محیط زیست و توسعه پایدار در عرصه ملی به عنوان یكی از موضوعات اساسی مهارت های زندگی و حقوق شهروندی دانست.

وی با اشاره به اینکه نقش رسانه های ارتباط جمعی از جمله صدا و سیما در گسترش و ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست حایز اهمیت است گفت:با توجه به ضریب نفوذ و تاثیر رسانه ملی در میان اقشار مختلف جامعه و همچنین تاثیر رسانه بر ترغیب مردم و مسئولین در پاسداری از طبیعت و حفاظت از عرصه های طبیعی كشور همكاری های مشترك این دو نهاد ضروری به نظر می رسد .

قاسمی همچنین از تولید و پخش تله فیلم با موضوع محیط بانان ارسباران (سایه های سرد ) از شبکه استانی سهند تقدیر نمود.

علی نواداد مدیر کل صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی در این نشست آمادگی شبکه استانی سهند در تولید و پخش مطالب زیست محیطی را عنوان و گفت: با وجود اینکه کارهای زیادی در بحث محیط زیست در شبکه استانی سهند صورت گرفته اما توقعات و انتظارات به حق از صدا و سیمای استان در بحث محیط زیست بالا و در این ارتباط از کارشناسان و صاحب نظران سازمان حفاظت محیط زیست خواست شبکه استانی سهند را در این باره با راهکارهای اجرایی شان یاری کنند .

افزودنی است :در این نشست مدیران و مسئولان هر دو نهاد بر تداوم همكاری ها و بهره گیری از توانمندی های علمی، تخصصی، كارشناسی و فنی اداره کل حفاظت محیط زیست و ظرفیت های رسانه ای صدا و سیمای استان در ارتقای كمی وكیفی تولیدات رسانه ای برای تحقق اهداف مشترك در حوزه "حفاظت ازمنابع طبیعی و زیست محیطی " تاكید و برای هر گونه تفاهم نامه همكاری اعلام آمادگی كردند .


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار