احمدی مقدم اعلام کرد؛

بکارگیری31هزار نیروی پلیس در مراسم ارتحال امام(ره)/ پناهندگی دانایی فر را تایید نمی کنیم

خبرگزاری پانا: فرمانده نیروی انتظامی از بکارگیری 31 هزار پلیس برای پوشش انتظامی و ترافیکی مراسم ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

کد مطلب: ۲۲۳۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ‌سردار اسماعیل احمدی‌مقدم امروز در حاشیه جلسه هماهنگی انتظامی - ترافیکی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته یک میلیون زائر برای زیارت امام خمینی(ره) به تهران سفر خواهند کرد و طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته 20 هزار دستگاه اتوبوس و هزاران دستگاه خودروی سواری برای حضور در مراسم ارتحال وارد تهران خواهند شد.

تامین امنیت زائران حرم امام خمینی(ره)

فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس امنیت زائران از مبدا تا مقصد و پس از آن در مسیر بازگشت را در دستورکار خود قرار داده است، گفت: 31 هزار پلیس در نیروی انتظامی پوشش مراسم ارتحال امام را بر عهده دارند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته مابین فرماندهی انتظامی البرز، غرب و شرق استان تهران و همچنین تهران بزرگ گفت: علاوه بر واحدهای امدادی و درمانی مستقر در اطراف حرم، سپاه و بسیج نیز گوشه‌ای از کار را بر عهده گرفته‌اند.

احمدی مقدم در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر فاصله طولانی برخی پارکینگ‌ها با حرم گفت: شهرداری تهران ون‌هایی را پیش‌بینی کرده است تا فاصله حرم تا پارکینگ نسبت به جابجایی مسافران اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام پیش‌بینی‌های لازم از سوی پلیس آگاهی مبنی بر عدم وقوع سرقت در مراسم ارتحال صورت گرفته است، گفت: علاوه بر برپایی ایستگاه‌های آشکار و محسوس، ماموران به صورت پنهان و نامحسوس شناسایی عوامل مشکوک،‌ چهره زنی و سیستم پلاک خوانی را برای افزایش امنیت حداکثری به کار خواهند گرفت و از مردم درخواست می‌شود تا با پلیس همراهی کنند چرا که اقدامات پلیس برای تامین امنیت آنهاست.

پناهندگی دانایی فر را تایید نمی کنیم

فرمانده ناجا همچنین درخصوص آخرین اخبار مربوط به پناهندگی جمشید دانایی‌فر گفت: هیچ اطلاع و دلیلی برای تایید این مساله نداریم و از رسانه‌ها می‌خواهم که این مسئله را دامن نزنند تا موجبات ناراحتی و آسیب روحی خانواده این فرد نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار