با حضور دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل معارفه می‌شود

خبرگزاری پانا: معارفه محسن امینی به عنوان مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اردبیل به زودی و با حضور دبیرکل اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی کشور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۲۲۲۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در حکمی که از سوی حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان صادر شده محسن امینی به سمت مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «با استمداد از فضل الهی جنابعالی را به مدت دو سال به عنوان مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل منصوب می‌کنم و در مقطع کنونی که مجموعه نورانی اتحادیه با هدف تحقق اهداف ارزشمند گام برداشته است اجرای این مهم در سطح استان نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و تلاش مجدانه جنابعالی و همکاران‌تان است».

در بخش دیگری از این حکم آمده است: «با شایستگی‌های اخلاقی، ‌تشکیلاتی و روحیه جهادی جنابعالی انتظار داریم با استعانت از خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری با به کارگیری همه توان و تجربه خود و همراهی تمامی عناصر تشکیلاتی در انجام وظیفه محوله موفق خواهید بود».

محسن امینی پیش از این معاون برنامه‌ریزی و توسعه شبکه برادران اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل مشغول فعالیت بوده است.

گفتنی است: حامد علامتی مسئول سابق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌‌آموزان استان اردبیل نیمه دوم سال 91 از سوی نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به عنوان دبیرکل اتحادیه کشور منصوب شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار