به منظور ساخت میدان نقش امام(ره)؛

ساختمان 2 کتابخانه در شهرستان خمین تخریب شد

خبرگزاری پانا: رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان خمین گفت: به منظور ساخت میدان نقش امام(ره) در این شهرستان ساختمان 2 کتابخانه که در مسیر این میدان قرار داشت، تخریب شده است.

کد مطلب: ۲۱۹۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد

محمد ساداتی در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: در حال حاضر با تخریب ساختمان موسسه نشر و آثار امام خمینی (ره) که یک طبقه آن به کتابخانه اختصاص داشت، 18000 جلد کتاب و 8000 نفر عضو این کتابخانه فاقد مکانی مناسب هستند که امیدواریم در این خصوص اهتمام ویژه ای شود.

وی ادامه داد: همچنین با تخریب ساختمان کانون فرهنگی کودکان و نوجوانان به علت اجرای پروژه میدان نقش امام (ره)، 12000 جلد کتاب مخصوص کودکان را به سالن بحران شهرداری منتقل کردیم و علاقمندان می توانند از این پس به آنجا مراجعه نمایند.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان خمین خاطرنشان کرد: همچنین در کتابخانه خلیل آباد کتاب های نفیسی نگه داری می شود که به علت فرسوده بودن ساختمانش در معرض خطر نابودی قرار دارند که امیدوایم در این خصوص نیز اقدامات و مساعدت های لازم صورت پذیرد.

ساداتی با اشاره به نقش کتاب در ترویج فرهنگ اظهار داشت: می توان با هدایت کمک های خیرین به سمت توسعه کتابخانه ها تحولی عظیم در ارتقاء گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی ایجاد کرد.

وی بیان کرد: در هفته کتابخوانی سال گذشته یک هزار نفر به کتابخانه آموزش و پرورش مراجعه کردند.

گفتنی است در حال حاضر شهرستان خمین دارای 4 کتابخانه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار