تخریب ساختمان دو طبقه و نجات معجزه‌آسای دو نفر در مشهد

تهران (پانا) - مدیر منطقه ۲ عملیات آتش نشانی شهر مشهد از ریزش یک ساختمان دو طبقه مسکونی در کوی امیر این شهر در پی گودبرداری غیر اصولی در مجاورت آن و عملیات به موقع آتش نشانان برای نجات ساکنان از زیر آوار خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تخریب ساختمان دو طبقه و نجات معجزه‌آسای دو نفر در مشهد

به‌گزارش ایسنا، ابوالفضل تیموری با بیان این مطلب گفت: سحرگاه امروز در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی‌بر فروریختن یک ساختمان دو طبقه مسکونی و گرفتار شدن افراد در زیر آوار ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه‌های امداد و نجات و پشتیبانی را از ایستگاه‌های۳۸،۴۳،۲۱،۳ آتش‌نشانی را به محل حادثه در خیابان ولیعصر اعزام کرد.

این مقام مسؤول در آتش‌نشانی شهر مشهد، ادامه داد: با حضور گروه‌های امداد و نجات آتش‌نشانی در محل مشخص شد، یک ساختمان مسکونی دو طبقه به‌دلیل گودبرداری غیراصولی در مجاورت آن فرو ریخته و بنا به اظهار شاهدان ۳ نفر از ساکنان زیرآوار محبوس شده‌اند که بلافاصله نجاتگران و آتش نشانان عملیات جستجو و پیدا کردن افراد را آغاز کرده که پس از دقایقی تلاش آتش‌نشانان موفق به نجات یک پسر ۱۶ ساله و یک خانم حدودا ۵۰ ساله از زیر آوار شده و این افراد را برای مداوا تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

مدیر منطقه ۲ عملیات آتش‌نشانی مشهد، خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه یک مرد حدودا ۶۰ ساله بر اثر شدت تخریب منزل در دم جانباخته بود که نیروهای امدادی پس از خارج کردن پیکر این فرد از زیر آوار، جنازه او را تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه دادند.

آتش نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل و اعلام غیرقابل سکونت بودن این منزل به مالک واحد مسکونی و اعلام خطر آفرین بودن ساختمان ضلع مقابل محل گودبرداری دستور تخلیه فوری آن بنا را نیز برای جلوگیری از حوادث احتمالی داده و سپس به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار