مراسم معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد برگزار شد

خبرگزاری پانا: در مراسمی از تلاشهای علی فدایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، تقدیر و تشكر شد و محمد تفرشی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

کد مطلب: ۲۱۸۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در مراسمی با حضور كمرئی، مدیر كل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، از تلاشهای علی فدایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، تقدیر و تشكر شد و محمد تفرشی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.
كمرئی، مدیر كل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در این مراسم، اخلاق حسنه، تلاش و پیگیری را از مهمترین ویژگیهای اخلاقی علی فدایی دانست و اظهار امیدواری كرد كه تلاشها و آثار مثبت ایشان در آموزش و پرورش جاری باشد.
وی صداقت را عامل اصلی در تعلیم و تربیت دانست و گفت: انصاف در قضاوتهای خود و تقدیر از تلاشهای گذشته و نگاه به گذشته با سكوت و تقویت ضعف های احتمالی از ویژگی هایی است كه مدیر جدید می بایست مد نظر قرار دهد.
در این مراسم، علی فدایی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، با اشاره به موفقیت های كسب شده در سالهای اخیر از تمامی همكاران تشكر نمود و گفت: هر كسی وظیفه خود را به نحو شایسته انجام دهد، این شخص مقرب درگاه الهی است.
وی از همكاران خواست با قدرت و دقت، در هر جا و در هر پستی به كار خود ادامه دهند، چون وظیفه ما كمك به مدیر جدید است.
در ادامه مراسم، محمد تفرشی، مدیر جدید آموزش و پرورش ملارد، در سخنانی با تقدیر از همكاران، گفت: حفظ عزت و حرمت همكاران كه جوانی خود را در اداره گذاشته اند، بر ما واجب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار