مانور نیروهای هلال احمر

خبرگزاری پانا:محمدعلی نجفی در حاشیه این مانور به گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر در تمامی صحنه های بحرانی نظیر برف، سیل و زلزله و حتی در لحضات خوش نظیر مسافرت ها در کنار مسافران و مردم فعالانه حضور دارند.

کد مطلب: ۲۱۸۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،مانوری برای به نمایش گذاشتن توان نیروهای جمعیت هلال احمر سه استان گیلان، مازندران و گلستان در این مانور 2 روزه 250 پزشک متخصص، عمومی، پیراپزشک، پرستار، امدادگر و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر سه استان گیلان، مازندران و گلستان شرکت داشتند. پزشکان شرکت کننده در این مانور 2 روزه بیماران سه روستای بخش محروم گوراب زرمیخ شهرستان صومعه سرا را رایگان معاینه و درمان کردند.

استاندار گیلان هم در این مانور شرکت داشت و از نزدیک در جریان تلاش های امدادگران جمعیت هلال احمر قرار گرفت. محمدعلی نجفی در حاشیه این مانور گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر در تمامی صحنه های بحرانی نظیر برف، سیل و زلزله و حتی در لحضات خوش نظیر مسافرت ها در کنار مسافران و مردم فعالانه حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: تجربه نشان می دهد در مواقع بروز حوادث و بحران ها در یکی از استان های شمالی استان های همسایه به یاری همدیگر می شتابند و این موضوع باعث شد تا مانوری مشترک برای استانهای گیلان ، مازندران و گلستان برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار