مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز در جمع مسئولان ارزیابی عملکرد قطب یک:

هرچه مصوبات جلسات شورای معاونین علمی تر باشد؛ اعتقاد به جلسات شورا بیشتر خواهد شد

خبرگزاری پانا: نشست تخصصی کارشناس مسئولان ارزیابی عملکرد ادارات آموزش و پرورش قطب یک استان خوزستان در سالن جلسات پژوهش سرای غدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز برگزار شد.

کد مطلب: ۲۱۳۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سید بهادر موسوی مدیر این ناحیه در این جلسه با اشاره به نقش مسئولان ارزیابی عملکرد در فعالیت های اداری و آموزشی و دبیری شورای معاونین گفت: هرچه مصوبات جلسات شورای معاونین علمی تر باشد؛ اعتقاد به جلسات شورا بیشتر خواهد شد؛ لذا وظیفه ذاتی مسئولان ارزیابی عملکرد به عنوان دبیر شورای معاونین ایجاب می کند که نسبت به پیگیری مستمر مصوبات جلسات شورای معاونین اقدام کنند.

وی با اشاره به زمان فرارسیدن تعطیلات تابستانه مدارس گفت: یکی از برنامه های خوب ارزیابی عملکرد؛ کمیته انتصاب مدیران واحدهای آموزشی است لذا ایجاب می نماید که انتصابات براساس شاخص های تعیین شده صورت پذیرد تا در انتصاب مدیران مدارس به خرد جمعی رسیده و عدالت رعایت شود.
علی اصغراحمدی نبی کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش ناحیه 2اهواز گفت: این جلسه با حضور کارشناس مسئولان ارزیابی عملکرد ادارات آموزش و پرورش گتوند، لالی، شوشتر، باوی، ناحیه 3 اهواز و ناحیه 2 اهواز برگزار شد.
وی همچنین افزود: در این نشست مواردی از جمله ستادهای ثبت نام، برنامه های کمیته انتصاب مدیران و شیوه های پیگیری مصوبات شورای معاونین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار