برگزار شد

دومین جلسه ی شورای معاونین اداره آموزش و پرورش استان ایلام برگزار شد.

ایلام(پانا)-برگزاری دومین جلسه ی شورای معاونین اداره آموزش و پرورش استان با دستور کار برنامه های اجرایی سند تحول بنیادین برای سال 98 دستگاه در برنامه ششم توسعه برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۱۷۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه ی شورای معاونین اداره آموزش و پرورش استان ایلام برگزار شد.

دومین جلسه ی شورای آموزش و پرورش استان با موضوع برنامه های اجرایی سند تحول بنیادین برای سال 98 با حضور اعضا در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

در این جلسه برنامه های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش در سال 98 توسط اله وردی دبیر شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول بنیادین در استان تشریح شد و گفت: به منظور وحدت رویه و عدم تکرار بخشنامه های متعددی که از طرف حوزه های مختلف به مدارس ارسال می شود و عمدتا جنبه های مشترکی دارند، برنامه های اجرایی سند تحول سال 98 به حوزه های مختلف اداره آموزش و پرورش استان ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: معاونت ها و ادارات مستقل هر کدام برنامه های اجرایی حوزه ی خود را به منظور ارسال به شهرستان ها و مناطق تدوین نمایند.

اله وردی اظهار داشت: به این ترتیب بسته های راهنمای عملی با توجه به برنامه ابلاغی وزارت تدوین و به مدارس ارسال خواهد شد و از ارسال برنامه های دیگر که احیانا در حوزه های ممکن است اشتراکاتی هم داشته باشند خودداری می شود.

در پایان مهلتی مقرر شد تا حوزه های مختلف هرکدام برش استانی مربوط به خود را تکمیل و به دبیرخانه شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول بنیادین ارسال نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار