جشن اردیبهشت تئاتر در قم برگزار شد

خبرگزاری پانا: جشن اردبهشت تئاتر با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و هنرمندان تئاتر در قم برگزار شد.

کد مطلب: ۲۱۲۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، جشن اردیبهشت تئاتر از روز دوم اردیبهشت ماه در سراسر کشور آغاز شده و تا 27 همین ماه ادامه دارد و اکنون با گذر از چند استان به قم رسیده است.

این جشن در استان قم جمعه شب همزمان با گرامیداشت روز معلم برگزار شد، بنابراین از اساتید برجسته تئاتر قم تقدیر شد و از زحمات ایشان تجلیل به عمل آمد.

در جشن اردیبهشت تئاتر که با حضور جمع بزرگی از هنرمندان تئاتر جوان و پیشکسوت قم در سالن شهید آوینی برگزار برگزار شده بود از حضور 12 خانواده شهید که در عرصه شهادت و هنرنمایی روی صحنه تئاتر به خوبی ایفای نقش کرده بودند، تقدیر شد.

مقام شامخ شهیدان احمد پناهی‌مقدم، رضا منتظری‌مقدم، محسن سمیعی، حسن نیکو صحبت‌رحیمی، داوود گودرزی، محسن ملکی‌نژاد، محسن عباسی سروی، محمد ملک‌لو و مصطفی خادمی با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم مورد احترام و تقدیر قرار گرفت.

براساس فراخوانی که برای برگزاری این جشن از سوی انجمن هنرهای نمایشی داده شده بود، 12 نفر از هنرمندان تئاتر به صورت جداگانه به اجرای نمایش های دو دقیقه‌ای پرداختند.

در این مراسم از محمد خبری، حسین پارسایی، محسن پیام، سید حسین فدایی حسین، سید محمد جواد طاهری، علی فرحناک، علی تفضلیان، حسین رستار، رضا ابوذر، رضا آزاد، حسن دلیر و ابوالفضل صادق تجلیل شد.

در ادامه از زهرا محمد باقری، لیلا سادات موسوی، مریم‌السادات صدرپور، زکیه بهبهانی و صدیقه مشایخی به عنوان بانوان هنرمند در عرصه تئاتر تجلیل به عمل آمد.

علی فرحناک، کوروش زارعی، احمد سلیمانی، رضا ابوذر، رضا شاه مردی، رضا کوچک‌زاده و جواد زرنوش به عنوان سرپرستان گروه‌های نمایشی فعال تقدیر شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار