نماینده مردم بیرجند و درمیان؛

طواف کعبه طواف توحید است

خبرگزاری پانا : نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی در جمع حجاج اهل سنت گفت : طواف طواف کعبه طواف توحید است.

کد مطلب: ۲۱۱۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از درمیان حجه الاسلام محمدباقر عبادی پیش از ظهر امروز در جمع حجاج اهل سنت درمیان با بیان این مطلب که اسلام برای ابعاد زندگی و فردی و اجتماعی برنامه دارد اظهارکرد:مناسک حج اقیانوسی از حکمت و اسرار الهی است که ملک و ملکوت پیوند می دهد .
وی وحدت و مودت بین مسلمین را یکی از نتایج حج برشمرد ادامه داد : از دیگر ابعاد ساماندهی جهان اسلام و معرفی قدرت واقعی مسلمانان به دشمنان اسلام است که توطئه های آنان را نقش براب می کند.
وی از امریکا و و انگلیس بعنوان دشمنان اسلام یاد کرد و افزود : رواج فساد و رسمی بودن فحشا و محرمات شرعی در بسیاری از این کشورها، متأثر از سیاستهای شیطانی آن قدرتها است. وظیفهای که حج و اعمال و شعائر توحیدی آن، بر مسلمانان حج گزار لازم میسازد، ابراز برائت و بیزاری از اینها است، و این اولین قدم، در راه تجسم اراده اسلامی در نفی این پدیدههای شیطانی و استقرار حاکمیت اسلام و توحید، بر همه جوامع اسلامی است.
نماینده مردم بیرجند و درمیان به بعضی از سخنان وهابیت اشاره کرد وادامه داد : وهابیت در درک مفهوم عبادت اشتباه کرده و از این رو بوسیدن قبور ائمه پیامبر (ص) را شرک می دانند..

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار