پانا گزارش می دهد:

آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 ارومیه برگزار شد

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با صدور حکمی ˝قهرمان اشرف نجف آباد˝ به عنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 ارومیه منصوب کرد.

کد مطلب: ۲۱۱۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا ، آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 ارومیه صبح امروز با حضور "موسی کریمی" معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان، "رقیه حسین پور" معاون آموزش متوسطه استان، مدیران مدارس ناحیه 1 ارومیه و سایر مسئولان این شهرستان در محل سالن نیلوفر ارومیه برگزار شد.

"موسی کریمی" معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در این مراسم با بیان اینکه یکی از آسیب های نظام مدیریت در اثر تغییر مدیران، عدم اتصال و انتقال تجربیات به هم می باشد، گفت: امیدواریم مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان در استفاده از تجربیان مدیران سابق اهتمام ویژه ای داشته باشند.
وی افزود: ایجاد همسویی در بین مجموعه کارکنان آموزش و پرورش در جهت تحقق اهداف نظام آموزشی باید در اولویت مدیران این مجموعه قرار گیرد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی مدیریت خلاق، سلامت فکر و روان در مجموعه و نگرش مثبت در حل موضوعات را از ویژگی های مدیران موفق آموزش و پرورش عنوان کرد.
کریمی با اشاره به اینکه هدف آموزش آسان کردن کارهای پیچیده است، تصریح کرد: انعطاف پذیری و اتخاذ تصمیمات متناسب با شرایط موجود، لازمه مدیریت پویا می باشد.
"جواد جنگی" مدیر پیشین آموزش و پرورش ناحیه 1 ارومیه نیز در این مراسم اظهار کرد: در طول مدیریت اینجانب، بهداشت روانی و روابط محبت امیز بین همکاران در اولویت قرار گرفت که در نتیجه آن شاهد نتایج درخشانی در حوزه های مختلف برای مجموعه آموزش و پرورش ناحیه 1 ارومیه بودیم.
وی افزود: آموزش و پرورش ناحیه 1 ارومیه با وجود تلاشهای بسیار در گذشته در بحث فشاهای آموزشی مناسب و تراکم بالای دانش آموز در کلاسها با مشکلاتی مواجه است که باید در آینده نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.
جنگی در پایان با بیان اینکه ما هیچگاه دست از ارزشهایمان برنمی داریم؛ گفت: من همیشه سرباز انقلاب و نظام هستم و در هر پستی که باشم به وظیفه ام عمل خواهم کرد.
"قهرمان اشرف نجف آباد" مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه 1 ارومیه نیز در این آیین با تقدیر از زحمات مدیریت پیشین اذعان داشت: ساماندهی نیروی انسانی، جلب مشارکتهای مردمی در امورات آموزشی و پرورشی اولویت آموزش و پرورش کشور می باشد.
وی تغییر نگرش از شیوه سنتی به نوین را رویکرد خود عنوان کرد و افزود: استقبال از طرح های نوین در سیستم آموزشی و استخراج گزارشات مبتنی بر آمار دقیق در دستور کار خواهد بود.
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدا لوحی از زحمات "جواد جنگی" مدیر پیشین آموزش و پرورش ناحیه 1 ارومیه تقدیر و حکم انتصاب "قهرمان اشرف نجف آباد" به عنوان مدیر جدید این مدیریت تقدیم شد.

گزارش و عکس از رشید شرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار