دیر کل آموزش و پرورش استان در مراسم معارفه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو:

تغییرات مدیران باید به کیفیت‌بخشی فرآیند تعلیم و تربیت منجر گردد

زنجان(پانا)-مریم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان صبح امروز در مراسم معارفه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو گفت:تغییرات مدیران باید به کیفیت‌بخشی فرآیند تعلیم و تربیت منجر گردد.

کد مطلب: ۸۴۰۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تغییرات مدیران باید به کیفیت‌بخشی فرآیند تعلیم و تربیت منجر گردد

مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید اداره آموزش و پرورش ناحیه دو با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مدعوین برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مریم رشتچی با تبریک سمت جدید به آقای محمد حسین صفری و تشکر از زحمات چهارساله آقای حسن مظفری، گفت: تغییرات مدیران امری طبیعی است و ما باید بکوشیم این امر به کیفیت‌بخشی فرآیند تعلیم و تربیت منجر گردد و رضایت عموم مردم و همکاران را به دنبال داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اهمیت نیروی انسانی غنی در فرایند یک مدیریت موفق، افزود: به حمدالله بدنه آموزش و پرورش مملو از نیروهای نخبه و توانمند است و ما باید به شناسایی و استفاده از ظرفیت آنان اهتمام داشته باشیم.

در ادامه محمدحسین صفری مدیر جدید اداره آموزش و پرورش ناحیه دو ، با تقدیر از حسن اعتماد مدیرکل به وی، گفت: از خداوند بزرگ خواستارم تا با استفاده از ظرفیت کارشناسی همکاران، درک درستی از مسائل جاری آموزش و پرورش داشته باشم.

صفری ادامه داد: امیدوارم بتوانم با عدم پیوند منافع شخصی با تصمیمات مدیریتی، در پایان کارم با قلبی آرام و آسوده، این پست را به فرد بعدی واگذار نمایم.

گفتنی است در پایان این جلسه، ضمن تقدیر از زحمات حسن مظفری، ابلاغ محمدحسین صفری، توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، به وی اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار