با هدف کمک به درآمدزایی مدارس سبزوار

نمایشگاه و فروشگاه دائمی تولیدات مدارس، گشایش می یابد

خبرگزاری پانا: معاون پشتیبانی آموزش و پرورش سبزوار گفت: در نظر داریم نمایشگاه و فروشگاه دائمی از تولیدات داخلی شهرستان را با هدف کمک به درآمدزایی آموزشگاهها و این که خود را بتوانند اداره نمایند، راه اندازی نماییم.

کد مطلب: ۲۰۹۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حسن محرابی که خود از کارشناسان و فعالان اقتصادی شهرستان نیز هست ، اضافه کرد: بنا داریم دفتری جهت ثبت درخواست ها و سفارشات که آموزشگاههای ما می توانند در این خصوص تولیدات خود را ارائه نمایند، تأسیس نماییم که چنانچه این برنامه بخوبی پیش برود، خواهیم توانست مدارس را در کسب استقلال مالی کمک کنیم.

وی در محل هنرستان دخترانه توحیدشهر حضور داشت، سپس با اشاره با حضور بالغ بر 48 هزار دانش آموز و همچنین 8 هزارنفر پرسنل آموزش و پرورش در سطح شهرستان، این رقم را فرصتی مناسب برای درآمدزایی دانست و گفت: بازار مصرف بزرگی داریم که باید بتوانیم از این محل به نفع مدارس شهرستان استفاده کنیم.

معاون اداره آموزش و پرورش به عنوان مثال وجود 25 هزار دانش آموز دختر را مورد توجه قرار داد که چنانچه مدارس شهرستان توان تولید مانتو را داشته باشند، می توانند سفارش خود را ارئه دهند و یا از این دست موارد باز هم وجود دارد که می تواند مورد توجه مدیران و همچنین انجمن اولیاء و مربیان قرار گیرد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار