راه اندازی فروشگاه و نمایشگاه دائمی محصولات و تولیدات شهرستان شیروان

شیروان(پانا)- در راستای پاسخگویی به شعار سال، فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر " سال جهش تولید " ، فروشگاه و نمایشگاه دائمی محصولات و تولیدات شیروان در جنب مسجد حضرت مسلم بن عقیل(ع) واقع در شهرک حضرت ولی عصر(عج) این شهرستان راه اندازی شد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی فروشگاه و نمایشگاه دائمی محصولات و تولیدات شهرستان شیروان

به گزارش پانا محمد محمدزاده قانعی از اعضای هیئت امنای این مسجد در گفتگو با خبرنگار پانا هدف از راه اندازی این مکان دائمی گفت: این فروشگاه و نمایشگاه با هدف تمرکز، معرفی، شناخت، فروش و ایجاد اشتغال برای جمعی از شهروندان شهرستان شیروان راه اندازی شده است و همه تولیدات کنندگان عزیز می توانند محصولات و تولیدات خود را جهت عرضه به خریداران در این مکان به نمایش و فروش قرار بدهند.

وی با بیان اینکه سود حاصله از فروش در این نمایشگاه و فروشگاه جهت انجام فعالیت های فرهنگی، عمرانی، ایجاد اشتغال و امور خیریه و ... هزینه خواهد شد افزود: در این نمایشگاه و فروشگاه محصولاتی شامل مواد غذایی، لبنی، کشاورزی، صنایع دستی، انواع دمنوش ها و گیاهان دارویی، عرقیات، عسل، کشمش، آبنبات، زعفران و ... با رعایت تمام نکات بهداشتی به فروش خواهد رسید.

لازم به ذکر است که همه تولیدکنندگان عزیز شهرستان شیروان می توانند جهت هماهنگی و دریافت غرفه فروش با آقای محمد محمدزاده قانعی از اعضای هیت امنای این مسجد با شماره تلفن 09151886150 تماس حاصل نمایند.

آدرس نمایشگاه و فروشگاه واقع در شیروان- شهرک ولی عصر(عج)-خیابان جهاد- جنب مسجد حضرت مسلم بن عقیل(ع) می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار