شیوع اعتیاد و بیماری های روانی آفات تهدید كننده دانش آموزان نوجوان است

خبرگزاری پانا: مدیركل آموزش و پرورش شهرستان های تهران گفت: شیوع اعتیاد و بیماری های روانی آفات تهدید كننده دانش آموزان نوجوان و جامعه است.

کد مطلب: ۲۰۵۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، علیرضا كمرئی در اختتامیه سومین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم با اشاره به اینكه سن نوجوانی زمان شكل گیری عادات و شخصیت دانش آموزان تصریح كرد: این دوران از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراكه بسیاری از سردرگمی ها و خلاهای موجود در دوران نوجوانی باعث تلاطم در ایام جوانی می شود.

وی آموزش و پرورش را آینه تمام نمای جامعه دانست و خطاب به فرهنگیان و مسولین گفت: غفلت از رسیدگی به امور نوجوان خیانتی است كه در حق جامعه می شود.

وی ضمن اشاره به اینكه بخش قابل توجهی از زمان دانش آموزان در مدرسه سپری می شود اظهاركرد: می توان با یك برنامه ریزی دقیق در شكل گیری شخصیت نوجوان موثر بوده و دانش آموزانی توانمند تربیت كرد.

وی كسب هویت را بزرگ ترین دستاورد نوجوانی خواند و تصریح كرد: اگر دانش آموزان بتوانند به كسب هویت و پاسخ سوال "من كیستم؟" برسند زندگی آن ها در جوانی تضمین خواهد شد.

كمرئی از فرهنگیان خواست تا با بازنگری در نوع توجهات به برنامه های آموزشی و تربیتی تمام ابعاد وجودی دانش آموز را در نظر بگیرند.

وی در پایان تاكید كرد: زمانی قادر خواهیم بود دانش آموز خوب تربیت كنیم و به جامعه تحویل دهیم كه تمام ابعاد وجودش را پرورش داده باشیم.

اختتامیه سومین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم شهرستان های تهران، صبح دوشنبه 25 فروردین با حضور جمعی از مسئولین و تقدیر از برترین های دانش آموز، والدین و فرهنگیان این دوره در فرهنگ سرا ولا شهرری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار