فینال هزارصدا در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود

خبرگزاری پانا: سرانجام محل و زمان برگزرای فینال هزارصدا مشخص شد. بنابر آنچه در صفحه اجتماعی برنامه هزارصدا قرار گرفت.

کد مطلب: ۲۰۳۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ سرانجام محل و زمان برگزرای فینال هزارصدا مشخص شد. بنابر آنچه در صفحه اجتماعی برنامه هزارصدا قرار گرفت، این برنامه در روز 29 فروردین ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود و در طی آن نفرات برگزید مردمی و کارشناسی انتخاب می شوند. آرش نصیری مدیر و مجری این برنامه به خبرنگار ما گفت: «کارشناسان و داوران این برنامه تا حدود زیادی مشخص شده اند اما چون هنوز نهایی نشده، اعلام این گروه کارشناسی را به پنج شنبه موکول کرده ایم.»

نصیری در خصوص شیوه بلیت فروشی گفت: در برنامه های فبلی چون تعداد بلیت ها کم بود ازدهام زیادی جلوی در سالن صورت می گرفت و باعث شرمندگی ما می شد و این بار و برای برنامه فینال از آخر همین هفته بلیت فروشی از طریق سایت انجام خواهد شد. وی همچنین اعلام کرد در برنامه فینال نفرات اول برنامه های سال 92 و برخی نفرات دوم که کارشان مورد تایید مردم و کارشناسان بود و فاصله اندکی با نفرات برگزید داشتند شرکت خواهند داشت تا از بین آنها نفر برگزیده سال 92 انتخاب شود.

نصیری در خصوص خوانندگان مهمان اعلام کرد که چند تن از بهترین خوانندگان و نوازندگان هم به عنوان مهمان در ابتدا و انتهای برنامه قطعاتی را اجرا خواهند کرد. وی اعلام کرد هزارصدا در سال جدید هم مطابق با روال سابق ادامه خواهد یافت و بخش شهرستانها و سنتی آن هم در حال پیگیری و نهایی شدن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار