مستند «مدار صفر درجه» در نوروز پخش می‌شود

خبرگزاری پانا: مستند «مدار صفر درجه» به کارگردانی روناک جعفری با عنوان «روزی که زمان ایستاد» نوروز از شبکه‌ی مستند پخش می‌شود.

کد مطلب: ۲۰۰۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ کارگردان مستند «مدار صفر درجه» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: قرار است این مستند در قالب برنامه‌ی «یک فیلم، یک تجربه» پخش شود.

روناک جعفری درباره‌ی این‌که تا کنون با کدام عواملی از سریال «مدار صفر درجه» گفت‌وگو داشته‌اند؟ گفت: با همه‌ی بازیگران اصلی سریال «مدار صفر درجه» مصاحبه داشتیم. بازیگرانی مانند شهاب حسینی، لعیا زنگنه، ایرج راد، آتنه فقیه‌نصیری، پیام دهکردی و نیز یک بازیگر لبنانی به نام پیرداغه که یکی از هنرمندان بزرگ لبنان است. با گروه موسیقی که شامل آهنگساز و خواننده‌ی سریال «مدار صفر درجه» افرادی مانند فردین خلعتبری و علیرضا قربانی و نیز تصویربردار سریال «مدار صفر درجه» مرتضی پورصمدی هم مصاحبه داشتیم.

به گفته‌ی او، در این مستند، با بهرام زند، مدیر دوبلاژ سریال «مدار صفر درجه» هم گفت‌وگو شده است.

جعفری ادامه داد: از جمله ایده‌های جدید ما در ساخت مستند «مدار صفر درجه» این بود که فقط به گفت‌وگو با عوامل سریال محدود نشویم. بر این اساس، با یک سینماگر یهودی با نام هارون یشایایی گفت‌وگو داشتیم و قسمت‌هایی از گفت‌وگو با حسن فتحی، کارگردان مدار صفر درجه و خانم ناتالی متی، بازیگر اثر در پاریس انجام شده است.

وی افزود: مستند «مدار صفر درجه» یک دیدگاه دیگری نسبت به برنامه‌های دیگر دارد که ما تلاش کردیم در مصاحبه با عوامل سریال به بحث‌هایی که فقط مختص به سریال «مدار صفر درجه» بوده است، محدود نشویم. در ساخت این مستند تلاش شده است تا یک نگاه مستقل داشته باشیم.

مستند «مدار صفر درجه» در سه قسمت با عنوان «روزی که زمان ایستاد» در نوروز از شبکه مستند پخش می‌شود.

برخی عوامل ساخت مستند «مدار صفر درجه» عبارتند از کارگردان روناک جعفری، تهیه‌کننده ناهید دل‌آگاه، تصویربردار مهرداد اصفهانی‌پور، مدیر تولید کیا عطاییان، صدابردار مهدی حسینی و عکاس مونا گلپایگانی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار