تقدیر از مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران در همایش چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت غذا ،

خبرگزاری پانا : مراسم اختتامیه چهارمین دوره اعطای جایزه ملی کیفیت غذا ، دارو و بهداشت با تقدیر از مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران برگزارشد.

کد مطلب: ۱۹۹۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، در مراسم اختتامیه این همایش که در سالن مرکز همایشهای صداو سیما برگزار شد ، از دکتر سید محمد علی سید ابریشمی بدلیل تلاشهای شایان در ایجاد این الگوی ملی تقدیر شد.

پیشنهاد جایزه ملی کیفیت برای اولین بار در سال 80 توسط دکترسید ابریشمی ، به شورای عالی استاندارد ارائه و به تصویب این شورا رسید.

همچنین در سال 82 با تلاشهای مدیرعامل فعلی سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران مصوبه دیگری به شورای عالی استاندارد ارائه شد که به موجب این مصوبه تمام وزارت خانه ها ودستگاه های اجرایی ملزم شدند کیفیت واحدهای تحت پوشش خود را ارزیابی و واحدهای نمونه را به سازمان استاندارد معرفی کنند.

گفتنی است، جایزه ملی کیفیت غذا، دارو وبهداشت ایران به عنوان اولین جایزه تخصصی کیفیت کشور و الگویی برای تاسیس جوایز مشابه در سایر دستگاه های اجرایی با همکاری سازمان غذا و دارو ویکی از تشکل های دارویی کشور ایجاد واینک به بزرگترین جایزه کیفیت درزمینه مذکور بدل شده است.

این جایزه در شرایطی به یک الگوی ملی تبدیل شد که تا پیش از این کیفیت محصولات غذایی ودارویی براساس استانداردهای روز دنیا مورد ارزیابی قرار نمی گرفت وواحدهای نمونه کمتر مورد توجه قرار می گرفتند.

لازم به ذکر است، در چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت غذا ، دارو و بهداشت، از شرکتهای برتر با حضور معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو ، معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت ، رییس سندیکای صنایع داروسازی انسانی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار