در همایش ملی جایزه کیفیت با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

هنرستان رضوان زنجان موفق به دریافت "گواهینامه ملی اهتمام به کیفیت" در جمع مدارس منتخب کشوری گردید

زنجان (پانا) - آبان ماه هر سال برابر با 9 نوامبر در تاریخ کشور ما به نام روز ملی کیفیت نامگذاری شده است که امسال « اختتامیه شانزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران» در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۸۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
هنرستان رضوان زنجان موفق به دریافت "گواهینامه ملی اهتمام به کیفیت" در جمع مدارس منتخب کشوری گردید

علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در اختتامیه شانزدهمین همایش ملی جایزه کیفیت اظهار کرد: آموزش و پرورش جزء معدود نهادها و دستگاه هایی است که محصول و نتایج آن عمیقا نیازمند کیفیت است، زیرا در صورت عدم کیفیت محصول آن را نمی شود از چرخه توزیع خارج کرد و نمی‌شود آن را پس فرستاد.

وی گفت: خوشحایم که در آموزش و پرورش این فرصت ایجاد شده است تا مدارس کشور خود را در محک ارزیابی‌های بیرونی قرار دهند و نظارت بر کیفیت را از مراجع بیرونی طالب شوند.

شایان ذکر است: در پایان این مراسم که به همت سازمان استاندارد و انجمن مدیریت کیفیت ایران برگزار شد به 33 واحد آموزشی کشور گواهینامه اهتمام به کیفیت اهداء شد و هنرستان رضوان ناحیه 2 زنجان نیز موفق به کسب رتبه ممتاز در برنامه تعالی مدیریت و گواهینامه ملی اهتمام به کیفیت در جمع مدارس منتخب کشوری گردید.

در این روز، به برترین و سرآمدترین سازمان‌های ایرانی حائز شرایط در بخش‌های مختلف کشور شامل سازمان‌ها، واحدهای عملیاتی، مؤسسات بخش عمومی، که در زمینه ارتقاء کیفیت، فعالیت‌های چشم‌گیری انجام داده‌اند جوائزی اعطا می‌شود. عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری در جایزه ملی کیفیت ایران، شورای سیاست‌گذاری می‌باشد و مطابق نظام‌نامه جایزه، دبیرخانه جایزه ملی کیفیت ایران مستقر در مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران مجری جایزه بوده و کلیه عملیات اجرایی مرتبط با جایزه را عهده‌دار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار