نشست خبری عنوان شد/

شمسایی:جلیقه ضد گلوله بر تن داشتیم/ صداقت دبیری باعث قهرمانی شد

خبرگزاری پانا: مربی_ بازیکن تیم دبیری تبریز گفت: ما از ابتدای لیگ جلیقه ضد گلوله بر تن داشتیم، به نظر من صداقت و پاکی دبیری باعث قهرمانی شد.

کد مطلب: ۱۹۸۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، وحید شمسایی در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص قهرمانی تیمش گفت: من همیشه در تمرینات به بازیکنانم می گفتم که ما جلیقه ضد گلوله بر تن کرده ایم و خوشبختانه گلوله هایی که به طرف ما پرتاب می شد به جلیقه برخورد کرد.
وی در ادامه گفت: من سهم کوچکی در قهرمانی تیمم داشتم و این قهرمانی را به همه مردم تبریز که همیشه هوای من را داشتند تقدیم می کنم، صداقت ما باعث قهرمانی شد. تیم دبیری دنبال صداقت ورزش است و به فوتسال ناپاک این روز های لیگ ایران کاری ندارد.
مربی تیم فوتسال دبیری در خصوص تماس های ناشناس با بازیکنان تیمش اذعان داشت: یک هفته قبل از بازی با حفاری در اهواز با من با شماره ناشناسی تماس گرفتند. من در اوایل زیاد این امر را جدی نگرفتم، اما به جایی رسید که حتی به تدارکات تیم نیز تماس گرفتند.
شمسایی افزود: در آخرین تماسی که با من گرفتند، ضبط کردم و این تماس ضبط شده را به رسانه ها دادم. من به سلامتی و پاکی مجموعه ام ایمان دارم و به نظر من صداقت و پاکی که بازیکنان ما دارد باعث قهرمانی تیمم شد. کسانی که با مجموعه تیمم تماس می گرفتند، نمی دانستند که خدایی نیز بالای سر ما وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار