دستگیری دکتر قلابی در اراک

خبرگزاری پانا: زنی كه در منزلش اقدام به فعالیت‌های پزشكی غیرمجاز می‌کرد، در عملیات پلیس امنیت عمومی استان مركزی دستگیر و روانه زندان شد.

کد مطلب: ۱۹۷۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، اوایل اسفندماه سال جاری گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت‌ غیرقانونی زنی میانسال به عنوان پزشک در یكی از محلات شهر اراك به مركز فوریت‌های پلیس 110 شهرستان گزارش شد.

با اعلام این گزارش بلافاصله موضوع، برای بررسی دقیق به پلیس امنیت عمومی استان ارسال شد و در تحقیقات گسترده، مأموران موفق شدند فرد مورد نظر را كه زنی 58 ساله بود شناسایی كنند.

با كنترل نامحسوس محل فعالیت وی منزل مسكونی اش واقع در یكی از محلات شهر اراك مشخص شد و در هماهنگی با دستگاه قضایی مكان مورد نظر مورد بازرسی مأموران قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، در بازرسی صورت گرفته، مشخص شد متهم قسمتی از منزل خود را برای فعالیت‌های غیرقانونی اش اختصاص داده است و چندین اتاق از قبیل اتاق انتظار، معاینه و جراحی با امكانات و تجهیزات پزشكی نیز برای مراجعه‌کنندگان خود در نظر گرفته است.

در این عملیات مقدار زیادی دارو، آمپول، داروهای گیاهی مربوط به فعالیت‌های غیرقانونی پزشكی كشف و متهم نیز به دستگاه قضایی معرفی شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار