مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی:

تعداد مستمری بگیران استان به 68 هزار خانوار کاهش یافت

خبرگزاری پانا:مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی در این دیدار گفت:با تغییر رویکرد این نهاد مبنی بر توانمند سازی و خودکفائی مددجویان تعداد مستمری بگیران تحت حمایت از 77 هزار خانوار در سال گذشته به 68 هزار خانوار در سال جاری کاهش یافته است.

کد مطلب: ۱۹۷۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی به مناسبت 14 اسفند سالروز تاسیس این نهاد و نیز جشن نیکوکاری با آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار کردند.

حسین دشتی در این دیدار با بیان این مطلب افزود: امسال 12 هزار خانوار تحت حمایت در استان از وام خودکفائی این نهاد به ارزش 410 میلیارد ریال بهره مند شده اند.
وی خاطر نشان کرد:6 هزار مددجوی قالی باف در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند که علاوه بر بیمه قالی بافان بازاریابی برای فرش های بافته شده توسط کمیته امداد استان صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه امسال حامیان 120 میلیارد ریال به ایتام مساعدت کرده اند یادآور شد:5 هزار و 600 یتیم در استان تحت حمایت 27 هزار و 700 حامی قرار دارند.
دشتی ادامه داد:امسال برای 33 هزار خانوار تحت حمایت در استان کلاسهای آموزشی دینی و اعتقادی برگزار شده است و 16 هزار خانوار از خدمات فرهنگی و نزدیک به 20 هزار خانوار از خدمات مشاوره ای مشاوران این نهاد در زمینه بهداشت فردی و سلامت روانی بهره مند شده اند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی از فعالیت 25 شبکه نیکوکاری در مساجد شهرهای استان خبر داد و اظهار داشت:این شبکه ها میز خدمت کمیته امداد هستند و با هدف شناسائی نیازمندان و خیرین تشکیل یافته اند.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود مردم نیکوکار استان امسال حدود 40 میلیارد ریال به جشن نیکوکاری کمک کنند تصریح کرد:کمک های جمع آوری شده تا قبل از عید در بین نیازمندان و محرومان توزیع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار