کارگردان فیلم شیار ۱۴۳:

غرفه های باغ موزه دفاع مقدس همدان جذاب و دیدنی است

خبرگزاری پانا: کارگردان فیلم شیار 143 گفت: باغ موزه دفاع مقدس همدان غرفه های زیبا و جذابی دارد و سبک طراحی آن ها واقع گرایانه است.

کد مطلب: ۱۹۶۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، نرگس آبیار ضمن بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان اظهار داشت: کار کردن برای شهدا بسیار خوب و ارزشمند است و به حتم نزد خداوند نیز اجر پاداش فراوان دارد.

وی در ادامه گفت: شیار 143 دومین کار من در حوزه سینما بود و از این که توانسته ام برای شهدای دوران دفاع مقدس کار کنم خداوند را شاکرم.

آبیار هم چنین از زحمات ابراهیم حاتمی کیا در کمک به ساخت این فیلم تقدیر کرد و ابراز داشت: حمایت های این کارگردان بزرگ در شکل گیری و تولید این اثر بسیار تاثیر گذار بوده است.

کارگردان فیلم شیار 143 با بیان این که ایجاد فضاهایی مانند باغ موزه دفاع مقدس برای ترویج فرهنگ مقاومت و دلیرمردی مهم و قابل توجه است خاطر نشان کرد: باغ موزه همدان به مراتب حتی از باغ موزه تهران هم برتری دارد.

وی تصریح کرد: استقبال مردم از شیار 143 بسیار ارزشمند است و امیدوارم بار دیگر بتوانم این چنین فیلم هایی را تولید کنم.

نرگس آبیار با اشاره به نحوه ی ساخت فیلم شیار 143 افزود: مادران چشم انتظار زیادی دیده بودم و از نزدیک با آنها برای تحقیقات پروژه های مختلف در ارتباط بودم و این برای من دغدغه ای شد تا یک کار سینمایی با موضوع دفاع مقدس تولید کنم .

کارگردان فیلم شیار 143 از اکران سراسری این فیلم در عید فطر نیز خبر داد و بیان داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته شیار 143 پس از ماه مبارک رمضان به صورت سراسری در کشور اکران خواهد شد.

/مهدی مرادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار