تمدیدزمان ارسال آثار به جشنواره تهیه و تدوین محتوای آموزشی دوره های سواد آموزی

خبرگزاری پانا:معاون نهضت سواد اموزی اداره کل آموزش وپرورش استان البرز از تمدیدزمان ارسال آثار به جشنواره تهیه و تدوین محتوای آموزشی دوره های سواد آموزی خبرداد.

کد مطلب: ۱۹۶۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛عیسی بابالو با اعلام این خبر افزود: سازمان نهضت سوادآموزی با همکاری اداره کل اموزش و پرورش استان ها در نظر دارد به منظور تامین محتوای خاص دوره های سوادآموزی، نخستین جشنواره تهیه و تولید محتوای آموزشی دوره های سوادآموزی را برگزار نماید لذا از موسسات علمی و پژوهشی، صاحب نظران، برنامه ریزان، و کارشناسان آموزشی، مدرسان، معلمان، و عموم علاقه مندان به امر سوادآموزی و آموزش بزرگسالان دعوت می نماید در این طرح شرکت نمایند.

وی افزود:محورهای اصلی جشنواره ارائه ایده ها و الگوهای نو در روش های سوادآموزی: شامل روش های زبان آموزی «فارسی» روش های آموزش روخوانی قرآن و روش های آموزش ریاضی؛تدوین محتوا: شامل محتوای آموزشی خواندن و نوشتن فارشی، آموزش ریاضی «آشنایی با 4 عمل اصلی و کاربرد آن در زندگی»، آموزش روخوانی قرآن؛ تدوین محتوای آموزشی ویژه سوادآموزی به شیوه های فرد به فرد، خودآموز و ...؛ تولید مواد آموزشی ساده و مفید خواندنی برای آن دسته از سوادآموختگانی که دوره های سوادآموزی را گذراندند.

وی اظهار داشت: علاقه مندان در این جشنواره می توانند در یک یا چند محور شرکت نمایند و طرح یا محتوای تهیه شده در قالب لوح فشرده با فرمت WORD با فونت 14ب .لوتوس تهیه و به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

بابالو گفت:زمان ارسال آثار به جشنواره تهیه و تدوین محتوای آموزشی دوره های سواد آموزی سازمان نهضت سواد آموزی تا پایان اردیبهشت سال 1393 تمدید شد.

وی درخصوص نحوه ارسال اظهار داشت:علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی تهران، شهرستان ملارد، بعد از سه راه اندیشه مرکز آموزش شهید باهنر سازمان نهضت سوادآموزی و به پست الکترونیکی سازمان به آدرس: imoiran@medu.ir ارسال نمایند.

معاون نهضت سواد آموزی استان البرزگفت:در این جشنواره به نفر اول روش های سوادآموزی و محتوای درسی هر کدام هزینه سفر به حج عمره ؛به نفر دوم روش های سوادآموزی و محتوای درسی هر کدام هزینه سفر به عتبات عالیات ؛نفر سوم روش های سوادآموزی و محتوای درسی هر کدام هزینه سفرهوایی به مشهد مقدس و نفرات اول تا سوم کتب تحکیم سواد«محتوای اموزشی ساده» هزینه سفر هوایی به مشهد مقدس اهداء می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار