مدیر دبستان نیلوفر ناحیه ۱ ارومیه به پانا خبر داد:

برگزاری طرح ˝شبی در مدرسه˝ بمنظور تمرین زندگی اجتماعی برای دانش آموزان

خبرگزاری پانا: مدیر دبستان دخترانه نیلوفر ناحیه 1 ارومیه گفت: طرح ˝شبی در مدرسه˝ بمنظور تمرین زندگی اجتماعی برای دانش آموزان با موفقیت کامل در این مدرسه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۹۶۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد

کلثوم عبدالله زاده، مدیر دبستان دولتی نیلوفر ناحیه 1 ارومیه در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، اظهار داشت: طرح "شبی در مدرسه" با همکاری کلیه کارکنان مدرسه ابتدایی نیلوفر ارومیه و با استقبال پور شور دانش آموزان و موفقیت کامل برگزار شد.

عبداله زاده افزود: این طرح با حضور تعداد 60 نفر از دانش آموزان این مدرسه که عمدتاً از دانش آموزان عضو شورای دانش آموزان و منتخبین مسابقات علمی بودند، در محل این دبستان و از عصر چهارشنبه تا صبح صبح پنج شنبه برگزار شد.
وی با بیان اینکه تمرین زندگی اجتماعی مهمترین هدف این طرح می باشد افزود: ایجاد روحیه نشاط و شادابی برای دانش آموزان در محیط مدرسه، ایجاد روحیه تعاون و همکاری دربین دانش آموزان ، معلمان و مربیان پرورشی از دیگر اهداف این طرح می باشد.
مدیر دبستان نیلوفر ارومیه تصریح کرد: برگزاری مسابقات محلی، ورزشی، برگزاری مسابقات فرهنگی توسط مربیان تربیتی، اقامه نماز جماعت و صرف شام و صبحانه در کنار معلمان و مربیان برخی از برنامه اجرا شده در این طرح می باشد.
تینا شکوری دانش آموز عضو شورای دانش آموزی دبستان نیلوفر نیز به خبرنگار پانا گفت: کمک به همنوع، تمرین زندگی گروهی از چیزهایی بود که در این طرح یاد گرفتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار