اردوی شبی در مدرسه در دبیرستان شهید ذوالفقاری میبد

یزد (پانا) - دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان دوره اول شهید ذوالفقاری میبد در جهت بالا بردن سطح نشاط و شادابی دانش آموزان مدرسه در روزهای پنجشنبه و جمعه اقدام به برگزاری اردوی خاطره انگیزی با نام شبی در مدرسه نمود که با استقبال خوب دانش آموزان همراه بود.

کد مطلب: ۸۷۴۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
اردوی شبی در مدرسه در دبیرستان شهید ذوالفقاری میبد

"مهدی کارگر"، معاون آموزشی دبیرستان شهید ذوالفقاری میبد، در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار داشت: از پنجشنبه ۸ آذر تا ظهر جمعه ساعت ۱۴ دانش آموزان آموزشگاه برنامه ای به عنوان "شبی در مدرسه" داشتند.

وی ادامه داد: شبی در مدرسه یکی از اردوهای هدفدار و آموزنده از جهات مختلف می باشد که دانش آموزان یک شب به دور از خانواده و در کنار هم حضور دارند و با این برنامه شرایط دور بودن از خانواده را تجربه کرده و مقداری از حس وابستگی به خانواده را کم خواهد کرد.

او افزود: با پخت غذا به وسیله دانش آموزان شور و اشتیاق بیشتری به اردو داده شد و دانش آموزان شب را در کنار هم در دبیرستان گذراندند. اجرای این اردو از هفته ها قبل برنامه ریزی شده و افراد زیادی همکاری بسیار خوبی برای برگزاری این برنامه داشتند. سخنرانی و پخش کلیپ توسط سروان دهقانی و فلاح از نیروی انتظامی در مورد خطرات استفاده از موتورسیکلت، اتوبوس میبد گردی، پخش فیلم سینمایی، مسابقات تیراندازی، برگزاری جشن دانش آموزی از جمله برنامه های پنجشنبه بود که کارگر به آنها اشاره کرد.

معاون آموزشی دبیرستان شهید ذوالفقاری در خصوص برنامه های روز جمعه گفت: پس از اقامه نماز جماعت و صرف صبحانه، دانش آموزان از آموزشگاه به طرف سالن ورزشی شهید رحیمی پیاده روی کردند.

کارگر افزود: مسابقات بسیار جذاب و جالبی از قبیل: دارت، فریزبی، پرتاب دستمال، بولس و مسابقه فوتسال بین تیم آموزشگاه و دبیران در سالن ورزشی برگزار شد.

وی افزود: دانش آموزان مسیر ورزشگاه تا مدرسه را پیاده برگشتند.

او در ادامه گفت: اهدای جوایز به نفرات برتر مسابقات از برنامه های دیگر در روز جمعه بود.

کارگر از حجت الاسلام شیخ علی آقایی، رئیس شورا و دادگاه خانواده میبد، حجت الاسلام شیخ محسن دهقانی، روحانی آموزشگاه، و دادگستری میبد که برنامه اتوبوس میبد گردی را هماهنگ کرده و همچنین از اکبر علیزاده و ساجدی که در برگزاری برنامه مسابقات اردوی شبی در مدرسه همکاری داشته اند تشکر کرد و گفت: از این عزیزان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار