معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی تشریح کردنحوه پذیرش مشمولان در طرح سرباز معلم

خبرگزاری پانا :معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا جزئیات و چگونگی پذیرش مشمولان در طرح «سرباز معلم» را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۹۳۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سرهنگ "رحمان علیدوست" معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار داشت: امسال به درخواست وزارت آموزش و پرورش و تشخیص ستاد کل نیروهای مسلح، دو هزار و 600 نفر از مشمولان خدمت مقدس زیر پرچم به عنوان سرباز معلم در مراکز آموزشی کشور به خدمت در می آیند.
وی افزود: در طرح سرباز معلم، مشمولان علاقه مند برای خدمت در آموزش و پرورش، به ادارات این سازمان در سراسر کشور مراجعه می کنند و پس از ارائه ی درخواست و طی مراحل گزینش و انتخاب این افراد از سوی سازمان متبوع، اسامی آنان به ستاد کل نیروهای مسلح اعلام خواهد شد.
علیدوست در خصوص شرایط پذیرش سرباز معلم اظهار داشت: مشمولان متقاضی شرکت در این طرح باید فاقد غیبت باشند و با رعایت ضوابط و شرایط ابلاغ شده از سوی مراکز آموزش و پرورش استان‌ها پذیرش ‌شوند .
وی افزود: در استان هایی که با تعداد بالایی از درخواست‌های مشمولان برای شرکت در این طرح مواجه باشیم، اعضای بسیج، خانواده ی شهدا و ایثارگران از اولویت جذب برخوردار خواهند بود .
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: اسامی این مشمولان پس از طی مراحل گزینش در آموزش و پرورش هر استان به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی می شود، سپس با در نظر گرفتن سهمیه پیش بینی شده و انجام تحقیقات لازم، اسامی افراد تایید شده به سازمان وظیفه عمومی ارائه و در پایان مشمولان مذکور، در اول تیرماه سال 93 به مراکز آموزش سپاه اعزام می نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار