فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آذر ماه سال 99

زنجان (پانا) - معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از اعزام همه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت در آذر ماه سال 99هستند خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آذر ماه سال 99

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عباسی بیان کرد: مشمولان اعزامی آذرماه اعم از دانشگاهی و غیر دانشگاهی از معاونت وظیفه عمومی به مراکز آموزش اعزام شوند لازم است کلیه موارد اعلامی را به جهت پیشگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا رعایت کنند.

وی افزود: مشمولان نسبت به همراه داشتن وسایل ضروری و شخصی(اعم از مسواک، خمیر دندان، قاشق و چنگال، لیوان فلزی، بشقاب فلزی، حوله، لباس گرم، کاغذ، خودکار، خشکبار، ماسک و مواد ضد عفونی، کارت تلفن، کارت اعتباری و ...) دقت لازم را داشته باشند.

سرهنگ عباسی با بیان اینکه در طول دوره به دلیل شرایط پیش آمده امکان مرخصی سربازان وجود نداردگفت: مشمولان می بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تأهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای 10 درصد، خانواده درجه یک شهدا و... را نیز به همراه خود داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد غربالگری قرار می گیرند.

وی افزود: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

سرهنگ عباسی با بیان اینکه کلیه مشمولان در تاریخ اعلامی از مقابل وظیفه عمومی به مراکز آموزشی پیش بینی شده اعزام خواهند شد از خانواده‌های مشمولان خواست: به جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از تجمع در محل اعزام خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار