معاون برنامه ریزی استانداری البرز:

هم افزایی و تعامل دستگاه ها در جذب سرمایه گذار مد نظر قرار گیرد

خبر گزاری پانا:معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری البرز با بیان اینکه هم افزایی و تعامل دستگاه ها در جذب سرمایه گذار مد نظر قرار گیرد؛ تصریح کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام تا سقف 60 تا 80 درصد در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۱۹۱۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛مهرداد مظفری با اعلام این خبر افزود: اقدامات جزیره ای دستگاه های اجرایی به عنوان مانعی در مسیر سرمایه گذاران به شمار می رود.

معاون استاندار در ادامه با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت است؛ افزود: با توجه به ضرورت مدیریت منابع مالی تملک دارایی و تسریع در اتمام پروژه ها رویکرد دولت و مجلس شورای اسلامی مکانیزم اولویت بندی تخصیص پروژه ها است.

وی تصریح کرد: یکی از این شاخص ها اولویت بندی پروژه ها بر اساس درصد پیشرفت پروژه ها است؛ از این رو کلیه پروژه های 60 تا 80 درصد در استان باید نهایی شود.

مظفری با بیان اینکه سرمایه گذاری ها در این استان مبتنی بر طرح آمایش و نظام توسعه ای و منطقه ای است؛خاطرنشان کرد:استانداری البرز و سیستم اجرایی در این استان از سرمایه‌گذاران حمایت جدی داشته و کماکان تلاش ها برای جذب سرمایه‌گذاران و پررنگ شدن بخش خصوصی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: دستگاه ها باید تمام تلاش خود را برای تسهیل در فرایند جذب سرمایه گذاران به کار گیرند و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باید در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی استان البرز قرار گیرد.

مظفری اظهار داشت: همه ما باید از سرمایه‌گذاران حمایت کنیم تا آنها مبلغان خوبی برای ایران و استان البرز باشند و دیگر سرمایه‌گذاران را هم برای سرمایه‌گذاری در کشور و استان ما تشویق کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار