فرماندار: شهرستان رشت آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

خبرگزاری پانا:فرماندار رشت گفت : تمهیدات لازم برای میزبانی از مسافران نوروز 93 در این شهرستان اندیشیده شده است .

کد مطلب: ۱۹۰۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،ˈ سید عیسی مهدوی ˈدر جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان رشت اظهار کرد : تمهیدات لازم برای اسکان مسافران و ارائه خدمات در بخش های مختلف از سوی نهادهای امدادی ، انتظامی و تمامی دستگاه های خدمات رسان شهرستان اندیشیده شده است .

وی افزود : تلاش بر این است تا با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی خدمات بهتری به میهمانان نوروزی رشت ارائه شود .

فرماندار رشت با بیان اینکه ظرفیت های گردشگری شهرستان رشت و استان گیلان باید به فرصتی برای توسعه تبدیل شود ، ادامه داد: ارائه خدمات به مسافران، وظیفه ای ذاتی است و بهره گیری از فرصت حضور گردشگران در جهت توسعه اقتصادی استان و شهرستان رشت نیازمند ارائه راهکارهای اصولی است .

مهدوی فرارسیدن بهار طبیعت را فرصتی برای ایجاد تحولی عظیم در تمامی بخش ها عنوان کرد و گفت : باید همگام با تحول طبیعت خداوندی، برای استفاده مطلوب از فرصت ایجاد شده برنامه ریزی های دقیقی انجام شود .

وی توسعه صنعت گردشگری را فرصتی برای ایجاد اشتغال دانست و خاطر نشان کرد : باید با حفظ شئونات اسلامی و با ایجاد پنج فرصت شغلی به ازای هر گردشگر، در راستای تحقق دیدگاه توسعه ای به گردشگری تلاش شود .

فرماندار رشت توسعه گردشگری کشاورزی را از ظرفیت های مهم استان عنوان کرد و استفاده از این ظرفیت را با توجه به اقامت مسافران در روستاها و طبیعت در تحقق توسعه گردشگری موثر دانست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار