طرح بسیج سلامت نوروزی شبکه بهداشت و درمان فیروزه آغاز شد

خبرگزاری پانا: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزه از شروع طرح بسیج سلامت نوروزیاین شبکه از اول اسفند ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۹۰۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر مهدی رحیم نیا گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی ازابتدای اسفند92 آغاز و تا پایان 15 فروردین 93 ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: کنترل و نظارت مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی ، نظارت بر وضعیت بهداشتی اماکن عمومی مانند در این ایام با جدیت بیشتر انجام می شود.

دکتر رحیم نیا اضافه کرد: برای جلوگیری از فعالیت بسیاری از سودجویان و متقلبین مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی؛ بازدید ها با حضور 6 نفر از کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای در شهرها و روستاهای شهرستان فیروزه در شیفت صبح و عصر آغاز خواهد شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزه اظهار کرد: بیشترین تقلب در این ایام در تولید و عرضه شیرینی و آجیل مشاهده می گردد که کنترل شیرینی و آجیل های قابل عرضه در شهرستان در دستور کار واحد بهداشت محیط بوده و از عرضه شیرینی و آجیل مخلوط توسط خواربارفروشان، بعلت درصد تقلب بالا جلوگیری بعمل خواهد آمد.

وی گفت: در این مدت بر وضعیت بهداشتی ( بهداشت فردی و گندزدایی ابزار کار) آرایشگاههای زنانه و مردانه نظارت بیشتری خواهد شد و رسیدگی به شکایات مردمی در خصوص آب ، فاضلاب، زباله، فضولات دامی، موادغذایی،آلودگی هواو....در تمام ایام و در سریعترین زمان ممکن در دستور کار پرسنل بهداشت محیط قرار خواهد گرفت.

دکتر رحیم نیا در پایان از همکاری ادارات دامپزشکی، میراث فرهنگی و گردشگری، اماکن نیروی انتظامی شهرستان فیروزه و تعزیرات حکومتی شهرستان نیشابور در این زمینه تشکر نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار