شبکه بهداشت و درمان فیروزه به تجهیزات دیجیتال رادیولوژی مجهز شد

فیروزه (پانا)- در هفته دولت مرکز خدمات جامع سلامت فیروزه به دستگاه رادیولوژی دیجیتال، الکتروکاردیوگراف، و الکتروشوک مجهز شد.

کد مطلب: ۸۴۹۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد

خادم؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان فیروزه در این باره گفت: با حضور حکیم پور؛ سرپرست فرمانداری شهرستان،در راستای تکمیل تجهیزات بخش تصویربرداری مرکز شبانه روزی شهر فیروزه، اولین دستگاه رادیولوژی تمام دیجیتال، الکتروکادیو گراف و الکتروشوک تحویل این مدیریت شد.

وی ضمن بیان این نکته که دستگاه رادیولوژی دیجیتال از پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی موجود می باشدافزود: تجهیزات توسط وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از هیات امناء وابسته به آن وزارتخانه خریداری و تحویل شده است.

خادم ،مزایای این دستگاه را افزایش کیفیت موثر تصاویر، استفاده از پرتودهی کم برای تولید تصاویر با کیفیت بالا، عدم نیاز به تکرار تصاویر مات، حذف سیستم ظهور و ثبوت و تاریک خانه ها، صرفه جویی در وقت، سرعت در کار و کیفیت بالای تصاویر و ارسال آن از طریق سیستم پکس یا دیسک مغناطیسی و امکان چاپ مجدد و کم هزینه شدن عکسبرداری عنوان کرد.

عضو هیئت مدیره نظام پزشکی در ادامه تصریح کرد: یک دستگاه الکتروکاردیوگراف و الکتروشوک به مرکز شبانه روزی فیروزه تحویل شد و یکدستگاه ونتیلاتور، تخت بستری بزرگسالان و اطفال و نوزاد و تخت احیاء نوزاد و بزرگسال و دستگاه انکیباتور نوزاد و وارمر و کات نوزاد خریداری شده و در هفته های آینده به فیروزه ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار