با مشارکت کانون و دانشگاه شهید بهشتی صورت می‌گیرد؛

حضور تعدادی از نویسندگان در کنگره‌ی روان‌شناسی کودک و نوجوان

خبرگزاری پانا: کانون پرورش فکری تعدادی از نویسندگان را در نخستین کنگره سراسری روان شناسی کودک و نوجوان شرکت داده است.

کد مطلب: ۱۸۸۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، تعدادی از نویسندگان، شعرا، کارشناسان و مربیان کانون در نشست تخصصی روان‌شناسی کودک و نوجوان با موضوع‌های «خانواده، نظام‌های آموزشی، جامعه، رسانه، فضای مجازی و سیاست‌گذاری سبک زندگی» در دانشگاه شهید بهشتی شرکت خواهند کرد.
این نشست با هدف آشنایی بیشتر نویسندگان حوزه ادبیات کودک و نوجوان با بحث روان‌شناسی و همچنین ایجاد ارتباط فعال‌تر بین دانشگاه و نویسندگان برگزار می‌شود تا آثاری که برای کودکان و نوجوانان تولید می‌شود ساختار دقیق‌تری از نظر روان‌شناسی داشته باشد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تلاش است با شرکت در این‌گونه نشست‌ها، ادبیات پیش از دبستان را گسترده‌تر و آثاری مناسب زمان تولد و حتی قبل از تولد، برای مادران و خردسالان ارایه کند.
در ادامه این نشست تخصصی، قرار است کارگاه آموزشی دو روزه نیز ویژه نویسندگان در حیطه روان‌شناسی و ادبیات کودک و نوجوان برگزار شود.
در این نشست همچنین 4 عنوان از کتاب‌های کانون در گروه‌های سنی پیش از دبستان تا دبیرستان از بعد روان‌شناختی، مهارت‌های فکری و نقد ادبی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
بر اساس این گزارش کتاب‌های «یواش برو یواش بیا» نوشته زهره پریرخ، «تنبل پهلوان» نوشته محمدرضا شمس، «قلب‌های نارنجی» نوشته مینو کریم‌زاده و «قدم یازدهم» نوشته سوسن طاقدیس در این نشست نقد خواهد شد.
نخستین کنگره سراسری روان شناسی کودک و نوجوان از ساعت 8/30 تا 17 روزهای 29 و 30 بهمن در دانشگاه شهید بهشتی تهران واقع در اوین، مرکز همایش‌های بین‌المللی برپا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار