كلاهبرداری میلیاردی با جعل اسناد زمین ها در زنجان

خبرگزاری پانا: رییس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: اعضای یك باند 12 نفره كه در زنجان با جعل اسناد زمین ها اقدام به كلاهبرداری میلیاردی از خریداران می كردند توسط ماموران آگاهی زنجان شناسایی و دستگیر شدند.

کد مطلب: ۱۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،سرهنگ مصطفی طلوعی در باره این مطلب اظهار داشت: درپی دادخواهی تعدادی از مالباختگان مبنی بر كلاهبرداری از آنان با استفاده از فروش قطعات زمین با اسناد جعلی موضوع در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح كرد: پس از استماع اظهارات مالباختگان اكیپ مجربی از ماموران اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.

سرهنگ طلوعی خاطر نشان كرد: در بررسی و تحقیقات انجام شده از مالباختگان مشخص شد، اعضای این باند متشكل از 12 نفر با جعل اسناد سه قطعه زمین مبلغ پنج میلیارد ریال ازخریداران كلاهبرداری كرده بودند.

رئیس پلیس آگاهی زنجان افزود: با مشخص شدن این كلاهبرداری هر 12 عضو این باند شناسایی و طی چند عملیات دستگیر و به پلیس اگاهی منتقل شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با ارائه دلایل و مدارك، متهمان اعتراف به كلاهبرداری با جعل اسناد و فروش قطعات زمین كردند كه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار