بازداشت شرور فرجام در یک عملیات ضربتی

خبرگزاری پانا: رئیس کلانتری 136 فرجام از دستگیری یک شرور در محدوده فرجام خبر داد و گفت:˝ شکایت شهروندان از اقدامات مجرمانه این متهم، به دستگیری وی ختم شد.

کد مطلب: ۱۸۲۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرگرد علیرضا شعبانپور، رئیس کلانتری 136 فرجام از دستگیری یک شرور در منطقه فرجام در شرق تهران خبر داد و گفت:" شکایت شهروندان از اقدامات مجرمانه این متهم، به دستگیری وی ختم شد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت:" با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان در خصوص اقدامات مجرمانه یکی از اراذل و اوباش محدوده خیابان "تکاوران" تیم های عملیاتی این یگان برای شناسایی و بازداشت این متهم وارد عمل شدند.

وی افزود:" در بررسی های انجام شده مشخص شد که این فرد از اراذل و اوباش است که با اقدامات خود باعث سلب آسایش شهروندان این محدوده شده که برابر هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی ماموران این کلانتری برای دستگیری وی وارد عمل شد.

سرگرد شعبانپور، تصریح کرد:" متهم که به "ف" معروف بود، در یک عملیات ضربتی در محل سکونت خود بازداشت شده و به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر شرارت و ایجاد درگیری و استفاده از سلاح سرد اعتراف کرد.

کلانتر 136 فرجام در ادامه عنوان داشت:" طی بررسی های انجام شده از سوابق این متهم مشخص شد که این متهم پیش از این نیز به اتهام جرایم گوناگون چون شرارت و زورگیری بازداشت شده است اما هر بار پس از طی دوره محکومیت به سراغ کارهای خود رفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار